امام جمعه کرمانشاه:

مقاومت رمز پیروزی ملت ایران در طول چهار دهه از انقلاب اسلامی است

آیت‌الله مصطفی علما مقاومت را رمز پیروزی ملت ایران در طول چهار دهه از انقلاب اسلامی دانست و گفت: این مقاومت در همه بخش‌ها باعث شده که امروز دشمن از مواضع خود عقب‌نشینی کند و به دنبال مذاکره با ایران باشد.
کد خبر: ۳۶۲۵۱۱
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۱ - 20September 2019

مقاومت را رمز پیروزی ملت ایران در طول چهار دهه از انقلاب اسلامی دانستبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، آیت‌الله «مصطفی علما» امام جمعه کرمانشاه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه در مسجد جامع این شهر، با بیان اینکه ملت ایران فریبکاری‌ها و دروغ‌های آمریکا و غربی‌ها را در تاریخ معاصر فراموش نمی‌کند، اظهار داشت: درخواست مذاکره با ایران همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند در هیچ سطحی انجام نمی‌شود.

امام جمعه کرمانشاه، مقاومت را رمز پیروزی ملت ایران در طول چهار دهه از انقلاب اسلامی دانست و گفت: این مقاومت در همه بخش‌ها باعث شده که امروز دشمن از مواضع خود عقب‌نشینی کند و به دنبال مذاکره با ایران باشد.

وی جمهوری اسلامی ایران را امروز به پشتوانه حمایت‌های مردم و تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در اوج قدرت و اقتدار دانست و گفت: نمونه این قدرت و اقتدار عقب‌نشینی دشمنان از مواضع قبلی خود در ارتباط با ملت ایران است.

آیت الله علما مذاکره با آمریکا را منتفی دانست و تصریح کرد: آمریکا از زمان دولت مصدق تاکنون علیه ملت ایران توطئه و دسیسه چینی می‌کند و ملت ایران این مواضع آنها را هیچگاه فراموش نمی‌کند.

 امام جمعه کرمانشاه در بخش دیگری از خطبه‌های خود به فرارسیدن هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: هشت سال جنگ جمهوری اسلامی را به اقتدار رساند و موجب خودکفایی کشور در بسیاری از بخش‌ها از جمله بخش نظامی شد.

وی همچنین به وضعیت استان کرمانشاه و پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های این استان در همه بخش‌ها اشاره کرد و افزود: همه دستگاه‌های اجرایی باید برای رفع معضل بیکاری در استان تدبیری بیاندیشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها