همزمان با سراسر کشور؛

مراسم رژه نیرو‌های مسلح در زاهدان آغاز شد

مراسم رژه نیرو‌های مسلح در زاهدان با حضور نماینده ولی فقیه در استان و فرماندهان لشکری آغاز شد.
کد خبر: ۳۶۲۷۷۷
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۳ - 22September 2019

مراسم رژه نیرو‌های مسلح در زاهدان آغاز شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، مراسم رژه نیرو‌های مسلح به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در زاهدان با حضور نماینده ولی فقیه در استان و فرماندهان لشکری آغاز شد. 

حجت‌الاسلام «مصطفی محامی» نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: خاطرات فرماندهان، رزمندگان، شهدا، جانبازان و ایثارگران باید برای نسل‌های آینده انقلاب بیان شود تا جوانان و نوجوانان با ایثار و رشادتهای این قشر از جامعه آشنا شوند تا رشادتهای آنها را درج و لمس کنند.

وی افزود: از خودگذشتگی، مقاومت و ایثار از ویژگی‌های بارز شهدا و رزمندگان اسلام بود که جانانه در راستای دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی از خود به یادگار گذاشته‌اند.

حجت الاسلام مجامی بیان کرد: مکتب اسلام برگرفته از مکتب حسین است و امروز ما با ادامه دادن راه شهدا ادامه دهنده اهداف انقلاب خواهیم بود.

این مسئول اظهار داشت: انقلاب اسلامی با همت نیروهای مردمی، بسیج، لشکر و ارتش موقعیت پیروزی را برای انقلاب فراهم کرده است.

سردار «امان اله گشتاسبی» فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در این مراسم گفت: انقلاب اسلامی زمانی شکل گرفت که دشمن تلاش می‌کرد ما را در تهاجم قرار دهد به لطف و عنایت خداوند با حضور گسترده مردم در عرصه‌های مختلف بویژه دفاع مقدس با رشادت و ایثارگری، صحنه‌های افتخار آمیزی برای ملت ما به ارمغان آمد.

وی افزود: امروز با گرامیداشت یاد و نام شهدا بعد از گذشت 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی، انقلاب ما به عنوان الگویی برای تمام کشورهای جهان معرفی شده است.

سردار«محمد مارانی» فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه نیز در این مراسم گفت: ایمان یکی از مولفه‌های مهمی بود که معجزه‌های بسیاری را در دفاع مقدس نمایان کرد.

وی با اشاره به این مطلب که دشمن با تمام امکانات و تجهیزات در برابر ایران قدرت نمایی می‌کرد ولی رزمندگان اسلام با کمترین تجهیزات و نیروی انسانی با توکل بر خداوند با صلاح ایمان، پیروز میدان شدند.

این مسئول بیان داشت: وحدت و انسجام ارتش و سپاه در بسیاری از عملیاتها موجب پیروزی عملیاتها شد، امروز باید با بیان واقعیت‌های جنگ و خاطرات شیرین دفاع مقدس برگ های زرین آن دوران را به آیندگان معرفی کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها