فرمانده سپاه تنگستان:

هنور سرفصل‌های دفاع مقدس ناشناخته مانده است

سرهنگ «احمد حیدری» گفت:امروز با گذشته سال‌ها از پایان دفاع مقدس هنور سرفصل‌ها و بخش‌هایی از دفاع مقدس ناشناخته مانده است و باید در شناساندن آن به نسل‌های آینده تلاش دو چندان داشت.
کد خبر: ۳۶۲۹۰۳
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۷ - 22September 2019

هنور سرفصل های از دفاع مقدس ناشناخته مانده است

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، سرهنگ «احمد حیدری» فرمانده سپاه شهرستان تنگستان در آیین صبحگاه نیروهای مسلح ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: هجوم وحشیانه رژیم بعثی صدام با حمایت استکبار جهانی در ۳۱ شهریور ۵۹ یکی از بزرگترین فتنه های دشمنان خارجی انقلاب شکوهمند اسلامی ما بود.

وی با بیان اینکه هشت سال دفاع مقدس برگ زرینی از عزت و سربلندی ملت و فرزندان این مرز و بوم بود که در مقابل تهاجم دشمنان شکل گرفت گفت: دفاع با تکیه بر ایمان و اعتقاد قلبی با رهبری حکیمانه امام راحل از شرف و عزت کشور شد.

فرمانده سپاه شهرستان تنگستان یکی از ویژگی های بارز انقلاب اسلامی ایران را وحدت کلمه ملت خواند و خاطرنشان کرد: مردمان این دیار در همه ابعاد با محوریت ولایت فقیه پیش رفته تا این انقلاب را در دنیا سربلند و استوار کند.

حیدری  با بیان اینکه انقلاب ما از ابتدا تا کنون با پا فشاری بر اصول و ارزش های خود هیچگاه در برابر خواسته های دشمنان تسلیم نشده است  افزود: عنوان فرهنگ مقاومت و ایثار در دل نسل های امروز و فردای انقلاب پرورش خواهد یافت.

فرمانده سپاه شهرستان تنگستان با تأکید بر اینکه امروز هرگز در برابر یاوه گویی های استکبار کوتاه نخواهیم آمد اظهارداشت: با ترویج فرهنگ حماسی دفاع مقدس و نمایش اقتدار بی چون و چرای خود جواب دندان شکنی در همه عرصه ها به آنها خواهیم داد.

حیدری تصریح کرد: امروز با گذشته سال ها از پایان دفاع مقدس هنور سرفصل ها و بخشهایی از دفاع مقدس ناشناخته مانده است و باید در شناساندن آن به نسلها آینده تلاش دو چندان داشت.

وی تحقق شعار عینی ما می توانیم و تبدیل تهدید ها به فرصت با وجود تحریم ها و محاصره ها و با اتکا به اقتصاد مقاومتی یکی دیگر از برگ برنده در دوران دفاع مقدس دانست و افزود: ما هرگز در مقابل دشمنی دشمنان تردیدی به دل راه نخواهیم داد ؛ زیرا عداوت آنها تمامی نخواهد داشت و مقاومت در مقابل نگاه خودخواهانه و زیاده خواه آنها تنها راه مقابله با دشمن پست و زبون خواهد بود.

فرمانده سپاه شهرستان تنگستان ولایت مداری را رمز موفقیت ما در همه دورانها خواند و خاطرنشان کرد: ولایت پذیری در کنار وحدت کلمه نتایج گهر باری را برای انقلاب داشته است که البته در دوران دفاع مقدس به عینه نمود پیدا کرد.

حیدری با بیان اینکه اعتماد به جوانان و سپردن کارهای بزرگ به آنها درس دیگری از دفاع مقدس بود افزود: امروز در گام دوم انقلاب شکل گیری تمدن نوین اسلامی با حضور جوانان هدف بلند انقلاب اسلامی ماست و این مهم بارها و بارها مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بوده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار