معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان شمالی:

برای حل مسائل و مشکلات امروز کشور باید به فرهنگ دفاع مقدس رجوع کنیم

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان شمالی گفت: امروزه ما برای حل چالش‌ها و مسائل و مشکلاتی که روبرو هستیم چاره‌ای جز رجوع به فرهنگ دفاع مقدس وجود ندارد.
کد خبر: ۳۶۳۳۲۰
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۱ - 24September 2019

برای حل مسائل و مشکلات امروز کشور باید به فرهنگ دفاع مقدس رجوع کنیمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، امروز مسئولان و اعضای ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس استان با حجت‌الاسلام «ابوالقاسم یعقوبی» نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی دیدار کردند.

در این دیدار «ولی‌الله حیاتی» معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان شمالی و جانشین ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: به منظور برنامه‌ریزی هر چه بهتر برنامه‌های هفته دفاع مقدس، ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس از دو ماه قبل به این منظور در استان و شهرستان‌ها فعال شد.

این مسئول عنوان کرد: مهمترین هدفی که ما در برنامه‌های هفته دفاع مقدس تاکید کردیم که عملیاتی شود، تبیین زوایای مختلف پیدا و پنهان فاع مقدس برای نسل جوان بود.

حیاتی با بیان اینکه در هفته دفاع مقدس باید نقش همه اقشار را در دوران دفاع مقدس به بهترین وجه ممکن بازگو کنیم، گفت: نقش روحانیت، نقش دانشجویان، نقش دانش آموزان، نقش عشایر، نقش زنان، نقش مهندسین و نقش تمام افرادی که در دوران دفاع مقدس جانفشانی کردند باید بازگو شود.

وی اضافه کرد: امروزه ما برای حل چالش ها و مسائل و مشکلاتی که روبرو هستیم چاره‌ای جز رجوع به فرهنگ دفاع مقدس وجود ندارد؛ ما در دفاع مقدس علی‌رغم همه کمبودها، کاستی‌ها، تحریم‌ها و تهدیدها با غیرت انقلابی و با همت زایدالوصفی که مردم در سایه پیروی از رهبری از خودشان نشان دادند این افتخارات را کسب کردیم بنابراین الان هم می‌توانیم با رجوع به همان فرهنگ‌ها، رشادت‌ها و جوانمردی‌ها، ایران بزرگ اسلامی‌مان که امانت گرانبهایی از خون شهدا است به اوج عزت و اعتلا برسانیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان شمالی اعلام کرد: امسال بیش از ۴۰۰ برنامه در سطح استان در رده‌های مختلف در حوزه دفاع مقدس اجرا خواهد شد و پشتیبانی از برنامه‌ها به بهترین نحو انجام شده و تلاش می‌شود که برنامه‌های امسال هفته دفاع مقدس از نطر کیفی و کمی و از نظر تنوع اجرای برنامه ها نسبت به سال های گذشته پر رونق‌تر اجرا شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار