رئیس گروه مدیریت و فرماندهی مرکز راهبردی سپاه:

قدرت دفاعی و نظامی ایران مرهون دفاع مقدس است

سردار «احمد محمدی‌زاده» با بیان اینکه قدرت نظام اسلامی ایران با تاسی از فرهنگ عاشورا تمام قدرت‌های باطل را شکست می‌دهد، گفت: قدرت دفاعی و نظامی ایران مرهون دفاع مقدس است.
کد خبر: ۳۶۴۳۰۶
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۶ - 29September 2019

قدرت دفاعی و نظامی ایران مرهون دفاع مقدس است

 به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، سردار «احمد محمدی‌زاده» رئیس گروه مدیریت و فرماندهی مرکز راهبردی سپاه صبح امروز در همایش نکوداشت پیشکسوتان جهاد و مقاومت استان بوشهر در دفاع مقدس با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و با اشاره به اقتدار ایران در جنگ تحمیلی اظهار داشت: هشت سال دفاع مقدس با وجود اینکه 2 ابر قدرت شرق و غرب از رژیم صدام و بعث عراق حمایت می‌کردند ولی ایران با افتخار پیروز میدان شد.

رئیس گروه مدیریت و فرماندهی مرکز راهبردی سپاه با استناد به آیات قرآن کریم که حق بر باطل غلبه می‌کند، تصریح کرد: ماندگاری نهضت عاشورا به سبب جایگاه حق و در راه خدا بودن آن است که با تاسی از فرهنگ این نهضت تمام ابرقدرت‌ها و دسیسه‌ها را در هم می‌شکند.

سردار محمدی‌زاده قدرت دفاعی و نظامی ایران را مرهون دفاع مقدس دانست و تاکید کرد: قدرت نظام اسلامی ایران با تاسی از فرهنگ عاشورا تمام قدرت‌های باطل را شکست می‌دهد.

وی با بیان اینکه داعش یک نیرویی با اعتقاد قوی از گروه‌های سلفی و وهابی تندرو بود، خاطر نشان کرد: در بدنه  داعش اوج تنفر از شیعه و انقلاب اسلامی دیده می‌شد که دست پرورده استکبار جهانی با حمایت برخی از سران کشورهای منطقه بود ولی با قدرت و توان ایران اسلامی این گروهک نابود شد.

 رئیس گروه مدیریت و فرماندهی مرکز راهبردی سپاه با اشاره به اینکه تا زمانی که در مسیر تقوا قرار داریم پیروزیم افزود: تا زمانی که از امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی پیروی می‌کنیم  در مقابل تمام توطئه‌ها و ترفندها پیروزیم.

سردار محمدی‌زاده با اشاره به اقتدار و توان ایران اسلامی تصریح کرد: برای نخستین بار در تاریخ نظامی جهان، اعلام می‌شود که به ایران حمله نکنیم چون، جمهوری اسلامی ایران در جبهه حق قرار دارد و دارای اقتدار و قدرت است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار