فرمانده نیروی انتظامی خراسان شمالی خبر داد؛

افزایش 95 درصدی صدور گذرنامه در خراسان شمالی نسب به سال گذشته

سردار «علیرضا مظاهری» گفت: در خراسان شمالی در شش ماهه نخست امسال 14 هزار و 885 مورد صدور گذرنامه صورت گرفته که نسبت به مدت مشابه سال قبل 95 درصد افزایش داشته است.
کد خبر: ۳۶۴۶۷۸
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۷ - 01October 2019

افزایش 95 درصدی صدور گذرنامه در خراسان شمالی نسب به سال گذشتهبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، سردار «علیرضا مظاهری» فرمانده نیروی انتظامی خراسان شمالی در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: در آغاز هفته ناجا برنامه کوهنوردی به کوه باباموسی شهرستان بجنورد را خواهیم داشت و سپس در پارک باباامان زیارت عاشورا قرائت خواهد شد.

وی بیان کرد: در هفته ناجا به منظور تجدید بیعت مجدد با مقام معظم رهبری، ملاقاتی با نماینده ولی فقیه در استان خواهیم داشت همچنین برنامه دعای کمیل را در امامزاده سید عباس (ع) شهرستان بجنورد برگزار می شود.

فرمانده نیروی انتظامی خراسان شمالی بیان داشت: به مناسبت هفته ناجا مراسم پیاده روی خانوادگی از محل یادمان شهدای گمنام تا پارک بش قارداش با سخنرانی معاون سیاسی امنیتی استاندار برگزار می شود.

مظاهری اعلام کرد: غبارروبی مزار شهدا، برپایی میز خدمت، برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان، ملاقات فرمانده نیروی انتظامی استان با فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ها، دیدار با خانواده شهدا، حضور مسئولین و فرماندهان در مساجد محوری سطح استان و مدارس از جمله برنامه های هفته ناجا در استان است.

وی در ادامه شعار امسال هفته نیروی انتظامی را «پلیس هوشمند، امین مردم» عنوان کرد و گفت: در استان خراسان شمالی با آغاز هفته ناجا سامانه پیام کوتاه 110 استان با شماره 11058 برای دریافت اخبار امنیتی و انتظامی و همچنین درخواست های مردم راه اندازی می شود.

مظاهری با اشاره به راهپیمایی اربعین اعلام کرد: در استان 13 مرکز پلیس+10 در حال فعالیت هستند و در شش ماهه نخست امسال 14 هزار و 885 مورد صدور گذرنامه صورت گرفته که نسبت به مدت مشابه سال قبل 95 درصد افزایش داشته است.

فرمانده نیروی انتظامی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: کلیه مشمولان غیر غایبی که تمایل به شرکت در پیاده روی معنوی اربعین حسینی را دارند می توانند در بازه زمانی هفتم مهر تا 10 آبان ماه سال جاری بدون وثیقه مجوز خروج از کشور دریافت کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار