مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم:

شهدا مصادیق مهاجر الی الله هستند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم گفت: شهدا مصادیق کسانی هستند که با گذشت از مال و جان خود، در راه خدا مهاجرت کرده و در این راه نزد خدا ماجور شدند.
کد خبر: ۳۶۵۲۱
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۸ - 22December 2014

شهدا مصادیق مهاجر الی الله هستند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از قم، سردار سید جواد هاشمی طی سخنانی در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره 20 شهید بزرگوار روستای میم ابراز داشت: ایام پایانی ماه صفر یادآور روزهای اندوهباری برای جهان تشیع است و یادواره شهدا، تبیین کننده مجاهدت کسانی است که در راه ولایت و حفظ دین، جانفشانی کردند.

وی ادامه داد: شهدا با حضور خود در جبهههای نبرد حق علیه باطل، به همه زرق و برق و تعلقات دنیوی پشت پا زدند و در راه دین، از مال و اموال و خانواده خود گذشته و ولایت مداری را با عمل ارزشمند خود تثبیت کردند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم در ادامه سخنان خود افزود: امروز دیدیم که خیلی از کسانی که داعیه حرکت در مسیر پیروزی انقلاب و تحقق نهضت اسلامی را داشتند، در فتنه 88 خودشان را نشان دادند و با استکبار جهانی همدست شدند تا به خیال باطل خود، جامعه اسلامی را به چالش بکشانند.

وی تاکید کرد: بحمدالله با وجود رهبری فرزانه به عنوان سکاندار کشتی نجات بخش نظام، همه ارزشها و دستاوردهای انقلاب و خون پاک شهدا از آغاز نهضت تاکنون، در این دریای متلاطم به خوبی حفظ شد و استکبار جهانی، دشمن فتنه گر و همدستان داخلی آن در اضمحلال ابدی باقی ماندند.

هاشمی با اشاره به اینکه شعاعهای فروزان خورشید انقلاب از آغاز نهضت تاکنون همچنان تلالو و درخشندگی دارد، ادامه داد: حضرت امام(ره) به دنبال گسترش جهانی نهضت اسلامی بودند و آنچه که از بیداری اسلامی در یمن، عربستان، بحرین و سایر کشورها میبینیم، به سبب گسترش نهضت در سایه حاکمیت ولایت فقیه و ثمره خون های پاک شهدا و حضور دلاورمردان در صحنه دفاع از ارزشهاست.

وی با اشاره به اینکه دشمن در تلاش است با جنگ نرم و انواع توطئههای اقتصادی چون تحریمها، نوسان عمدی قیمت نفت و ارز، به اقتصاد ما ضربه بزند، تصریح کرد: با حضور و ولایت پذیری ملت قهرمان و بصیر ایران، نقشههای شوم دشمنان نقش بر آب خواهد شد و پرچم این انقلاب، ان شاءالله به دست منتقم واقعی خون شهدا، مهدی آل محمد(ص) خواهد رسید.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم در بخش پایانی سخنان خود با استناد به آیاتی از قرآن کریم، شهیدان را مصداق "مهاجران الی الله" خواند و گفت: شهدا، در جوار رحمت الهی ماوی گزیدهاند؛ آنان احیا و عند ربهم یرزقون هستند و شاهد بر اعمال ما می باشند.

وی با تقدیر از برگزار کنندگان یادواره شهدای روستای میم، ادامه داد: این یادوارهها به ما یادآوری میکند که در اعمال خود دقت کنیم که بعد از شهدا چه کاری برای عمل به وصایای آنان و حفظ راه و هدفشان انجام دادهایم  و اگر در این مسیر، غفلتی صورت پذیرد، قطعا گرفتار آتش عذاب الهی خواهیم شد.

یادآور میشود: یادواره 20 شهید روستای میم، روز یکشنبه 28 صفر در مسجد جامع روستا برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها