فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی:

خیابان‌های تبریز معتاد متجاهر ندارد

«حسین عبدی» گفت: به همت ماموران انتظامی و همکاری شهرداری تبریز در خیابان‌های شهر تبریز معتاد متجاهر نداریم.
کد خبر: ۳۶۵۲۷۰
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۰ - 06October 2019

به گزارش دفاع‌پرس آذربایجان شرقی، سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسین عبدی» فرمانده انتظامی استان امروز به مناسبت هفته نیروی انتظامی در صد و چهلمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تبریز حضور پیدا کرد و اظهار داشت: امنیت شاه کلید تمامی فعالیت‌های اقتصادی، فرهنگی و سیاسی است.

وی با بیان اینکه نیروهای نظامی حتی ‌کوچک‌ترین مشکل‌ها را بررسی کرده و اقدامات بایسته را به جهت بازگرداندن آن امینت انجام می دهد، افزود: این امر باعث شده که استان ما از امن‌ترین‌ استان‌های کشور باشد.

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی پشتوانه امنیت ایجاد شده توسط نیروی انتظامی را مشارکت مردمی عنوان کرده و گفت: با دقتی بیشتر می‌توانیم حوادث و مشکلات را به حداقل برسانیم‌.

وی اعمال کاهش ۵۰ درصدی سوانح شهری را حاصل همکاری تمامی ارگان‌ها و سازمان‌ها برشمرد و توضیح داد: ۱۸ نفر کاهش تلفات در عرض ۱۲ روز در استان، آمار قابل توجهی است و تمامی مولفه‌های دست به دست هم داده‌اند تا شاهد این آمار باشیم.

عبدی با اشاره به آمار فوت و جرح در استان، خاطرنشان کرد: امروز این آمار به ۴۲۳ نفر کشته در ۶ ماه سال جاری در سوانح جاده‌ای استان را شاهد هستیم.

وی با اشاره به اینکه در بحث پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی تبریز پیشرو است، تصریح کرد: ‌عمده ترین آسیب‌های اجتماعی اعتیاد است.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه در تبریز به همت شورا و شهرداری معتاد متهاجر وجود ندارد فعالیت‌های نیروی انتظامی را نیز شایان ذکر دانست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار