مدیر روابط عمومی سازمان بسیج عشایری کشور:

حماسه 9 دی اوج قله بصیرت مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی

مدیر روابط عمومی سازمان بسیج عشایری کشور گفت: 9 دی حادثه کوچکی و کمی نیست بلکه آن حرکت عظیم مردمی و حسینی، شبیه حرکت بزرگ ملت در روزهای اول انقلاب است .
کد خبر: ۳۶۷۲۰
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۰ - 24December 2014

حماسه 9 دی اوج قله بصیرت مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی

به گزارش گروه اجتماعی " دفاع پرس "، امیر رهبر مدیر روابط عمومی سازمان بسیج عشایری کشور از حماسه 9 دی به عنوان اوج قله بصیرت مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی نام برد.

وی گفت: حماسه ماندگار نهم دی ماه سال 1388 بدون شک بی نظیر ترین حرکت مردمی تاریخ انقلاب اسلامی در حفاظت از نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمانهای انقلاب اسلامی ایران و دستاوردهای آن بود که صفحه جدیدی از بصیرت، هوشیاری، دشمن شناسی و غیرت دینی و انقلابی در صحیفه تاریخ مبارزات مردم  بسیجی و مسلمان ایران رقم زد.

رهبر در ادامه افزود: نهم دی ، حادثه کوچکی و کمی نیست بلکه آن حرکت عظیم و ماندگار مردمی و حسینی، شبیه حرکت بزرگ ملت در روزهای اول انقلاب است و باید تلاش شود در سالگرد این حماسه، حرف اصلی ملت ایران، یعنی حرکت در سایه دین و تحقق وعده های الهی تبیین شود  و بیشتر پرداخت شود و هر جا مردم پشتیبان ولایت باشند موفقیت و پیروزی به دست می آید.

وی در بخش دیگری از مصاحبه خود به نقش رسانه ها اشاره کرد و افزود: در فتنه 88 شاهد بودیم که استکبار جهانی با در اختیار داشتن رسانه ها چگونه به جنگ با نظام مقدس جمهوری اسلامی آمد و اگر درایت و بینش عمیق حضرت امام خامنه ای (مدظله) نبود معلوم نبود که چه به سر این نظام می آمد. رسانه های بیگانه با انتشار اخبار و رویدادهای غلط بر افکار عمومی ایران تاثیر گذاشته و جماعتی را در توهم این مساله که این نظام متقلب است و باید آن را از بین برد، قرار دادند.

رهبر گفت: اما در این میان و در بحبوحه ای که غبار فتنه مانع از آشکار شدن دقیق مرزهای حق و باطل بود این نهاد مردمی بسیج بود که نقش گسترده ای در روشنگری و تنویر افکار عمومی داشت و این همان قدرت رسانه ای بسیج است.

اگر هوشیاری و بصیرت بسیج در فتنه 88 ارزشمند تر از مبارزه در جبهه های مقدم در سال های جنگ نباشد کمتر هم نیست. بصیرت بسیج در دفاع از انقلاب در حوادث سال 88 مثال زدنی است چرا که تنها این بسیج بود که با اراده ای محکم در برابر شانتاژها و دروغ پراکنی ها قرار گرفت و آبروی خویش را در گرو حفظ ولایت فقیه قرار داد.

رهبر در پایان به ویژه برنامه  های 9 دی بسیج عشایری در استان ها اشاره کرد که در وقت خود از طریق پایگاه رسمی این سازمان منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار