با حضور دکتر حسین مظفر صورت می گیرد

بازخوانی مواضع دولت اصلاحات در «شاهد عینی» از شبکه افق

«شاهد عینی» که برنامه ای گفت وگو محور پیرامون انقلاب اسلامی با اجرای دکتر وحید یامین پور است این هفته میزبان مظفر خواهد بود.
کد خبر: ۳۶۷۶۱
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۸ - 25December 2014

بازخوانی مواضع دولت اصلاحات در «شاهد عینی» از شبکه افق

به گزارش سرویس فرهنگی خبرگزاری دفاع مقدس حسین مظفر وزیر آموزش و پرورش در دولت اول محمد خاتمی و نماینده مجلس در دوره های هفتم و نهم است که البته در دولت احمدی نژاد هم توسط رئیس جمهور به عنوان نماینده ریاست جمهوری برای نظارت بر سازمان صدا و سیما انتخاب شد. او همچنین توسط علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی به معاونت نظارت مجلس نهم منصوب شد.

استاد کنونی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی به گفته خودش به هیچ یک از دو دسته اصلاح طلب و اصولگرا وابسته نیست.

وی به حزب آبادگران پیوست و در دور دوم شوراهای اسلامی شهر و روستا، به شورای شهر تهران راه یافت و هم اکنون عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و شورای نظارت بر صدا و سیما و شورای عالی انقلاب فرهنگی و معاون نظارت مجلس شورای اسلامی است.

«شاهد عینی» که برنامه ای گفت وگو محور پیرامون انقلاب اسلامی با اجرای وحید یامین پور است این هفته میزبان مظفر خواهد بود؛ ماجرای انتخاب مظفر به عنوان وزیر دولت اصلاحات، خاطره دیدار هیئت دولت اصلاحات با مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و نظر ایشان درباره مهاجرانی، رویکردها و موضع گیری های منحرفانه برخی از اعضای هیئت دولت اصلاحات، حادثه 18 تیر و کنفرانس برلین و نیز حواشی آن و عملکرد دولت از جمله محورهای گفت وگو با حسین مظفر است.

قاسم اورنگی این برنامه را برای شبکه افق تهیه و کارگردانی میکند.

شاهد عینی این هفته ساعت 19 روز پنجشنبه 4 دیماه و تکرار آن روز بعد ساعت 15 پخش خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار