معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان شمالی:

آمریکا با تمام توطئه‌ها نتوانسته در انقلاب اسلامی خدشه ایجاد کند

ولی‌الله حیاتی گفت: امروز عزت ایران به تمام دنیا نمایش داده شده و آمریکا با تمام توطئه‌ها نتوانسته در انقلاب خدشه ایجاد کند.
کد خبر: ۳۶۸۶۵۹
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۳ - 03November 2019

آمریکا با تمام توطئه‌ها نتوانسته در انقلاب اسلامی خدشه ایجاد کندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، «ولی‌الله حیاتی» معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان شمالی در همایش وقف که در محل امامزاده سیدعباس (ع) بجنورد برگزار شد، اظهار داشت: وقف آثار بسیاری در زندگی ما می گذارد به عنوان نمونه وقف یک نوع مبارزه با حرص است، استمرار حیات طیبه انسانی است.

حیاتی بیان کرد: علاوه بر مال که می توان وقف کرد، تربیت فرزند صالح هم یک نوع وقف است چون اعمال هایی که فرزند صالح انجام می دهد ثمرات و برکات آن به پدر و مادر می رسد.

وی تاکید کرد: باید از موقوفاتی که در استان وجود دارد حداکثر بهره وری و استفاده را ببریم و باید از موقوفات در راستای سرمایه گذاری پایدار و ارزش افزوده ماندگار گام های عملیاتی در استان برداشته شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان شمالی ادامه داد: نباید اجازه دهیم موقوفات دچار روزمرگی شوند و به همان روش سنتی بدون افزایش بهره وری مورد استفاده قرار بگیرند و در موقوفات، کمک به نیازمندان مورد توجه قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه نیت واقفین باید مورد توجه قرار بگیرد، گفت: سنت وقف را در جامعه باید ترویج دهیم و علما، نخبگان، دانشگاهیان و فرهیختگان نقش بسیار مهمی در توسعه و ترویج سنت وقف در کشور دارند.

حیاتی با اشاره به فرارسیدن ۱۳ آبان و سالروز تسخیر لانه جاسوسی بیان کرد: امروز عزت ایران به تمام دنیا نمایش داده شده است و آمریکا با تمام توطئه ها نتوانسته در انقلاب خدشه ایجاد کند و مردم ما فردا با حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان به جهان نشان می‎دهند که با وجود تهدیدها،تحریم‌ها، کمبودها و کاستی‎ها، در راه امام و شهدا ثابت قدم هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار