رژیم صهیونیستی از ترس غواص‌های حزب‌الله، موانع دریایی ایجاد کرد

کانال 2 تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که این رژیم برای جلوگیری از عملیات غواص‌ها و قایق‌های حزب‌الله در سرزمین‌های اشغالی فلسطین، موانعی ویژه در دریا کار گذاشت.
کد خبر: ۳۷۰۶۵
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۲ - 28December 2014

رژیم صهیونیستی از ترس غواص‌های حزب‌الله، موانع دریایی ایجاد کرد

به گزارش گروه بینالملل دفاع پرس، پس از اینکه در جنگ 50 روزه اخیر ، غواصهای جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» عملیاتی موسوم به «قورباغههای انساننما» انجام دادند و به پایگاه مظامی اسرائیلی در «زیکیم» حمله کردند رژیم صهیونیستی از بیم تکرار این ماجرا توسط حزبالله، در دریا موانع ویژه ایجاد میکند.

بنا به گزارش وبگاه خبری «فلسطین الیوم»، کانال 2 رژیم صهیونیستی اعلام کرد که عملیات ایجاد موانع تحت حراست شدید امنیتی به وسیله قایقهای جنگی در مقابل ساحل «راس الناقوره» (واقع در آبهای منطقهای لبنان) انجام شد و دستگاههای حسگر برای رصد تحرکات دریایی نصب شد.

بر اساس این گزارش هدف از موانع ایجاد شده، جلوگیری از تلاش غواصها و قایقهای حزبالله برای ورود به آبهای سرزمین اشغالی فلسطین است.

کانال 2 تلویزیون اسرائیل مدعی شده است حزبالله یک تیم ویژه دریایی تشکیل داده است تا به وقت نیاز از آن علیه تلآویو استفاده کند.

اخیرا در گزارشی که در رژیم صهیونیستی درباره تهدیدهای سال 2015 منتشر شد، بیم از جبهه شمالی و درگیری با حزبالله، به نگرانی اصلی ارتش رژیم صهیونیستی تبدیل شده است.

انتهای پیام/ک.ح
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار