نماینده تشکیلات خودگردان در ایران:

از مواضع آیت‌الله خامنه‌ای در قبال فلسطین تشکر می‌کنیم

سفیر تشکیلات خودگردان فلسطین در ایران اعلام کرد که اقدامات بنیامین نتانیاهو و طرح های آن، همه یهودیان جهان را در معرض خطر قرار می دهد.
کد خبر: ۳۷۱۰۴
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۱ - 29December 2014

از مواضع آیت‌الله خامنه‌ای در قبال فلسطین تشکر می‌کنیم

به گزارش گروه بین الملل دفاع پرس به نقل از شبکه المیادین، «صلاح الزواوی» سفیر تشکیلات خودگردان فلسطین در ایران اعلام کرد که دولت اسرائیلی به فلسطینیان اجازه تشکیل دولت مستقل فلسطینی را نمی دهد.

سفیر فلسطینی در ادامه اعلام کرد که تا زمانی که رژیم صهیونیستی و نخست وزیر رژیم صهیونیستی به ارتکاب جنایت های خود علیه ملت فلسطین ادامه دهند، فلسطین نیز به مقاومت خود ادامه می دهد.

الزواوی تاکید کرد که سیاستهای اسرائیل باعث برانگیخته شدن خشم ملت عربی و اسلامی و انزجار آنها از یهودیت می شود.

نماینده تشکیلات خودگردان فلسطین در ایران افزود: طرحهای بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی و سیاست های غلط بنیامین نتانیاهو، همه یهودیان جهان را در معرض تهدید قرار می دهد.

بنیامین نتانیاهو نخستوزیر رژیم صهیونیستی در آغاز سخنان خود در جلسه هفتگی کابینه این رژیم مدعی شد که ایران تلاشهای خود برای گسترش دامنه عملیات علیه نظامیان اسرائیلی در کرانه باختری را گسترش میدهد.

او در ادامه گفت: سفیر فلسطین در تهران رژیم صهیونیستی را به سرطانی تجاوزگر توصیف کرده که باید نابود شود اما سازمان ملل با این اظهارات برخورد نکرده بلکه درهایش را به روی آن باز کرده است.

«نتانیاهو» در اظهاراتش خواستار ترور «صلاح الزواوی» سفیر فلسطین در ایران شد.


انتهای پیام/ک.ف

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار