شجاعی کیاسری در گفتگو با «دفاع پرس»:

در بخش های تولیدی در بودجه، نیازمند بازنگری های جدی هستیم/دولت در کلیات بودجه تا حدودی به اقتصاد مقاومتی توجه کرده است

عضو فراکسیون رهروان ولایت گفت: در بخش های تولیدی در بودجه نیازمند بازنگری های جدی هستیم تا شاید کمکی برای تأمین درآمدها باشد. دولت در کلیات بودجه تا حدودی به اقتصاد مقاومتی توجه کرده است اما جهت عملیاتی شدن آن تا حدودی تردید وجود دارد.
کد خبر: ۳۷۲۲۲
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۶ - 31December 2014

در بخش های تولیدی در بودجه، نیازمند بازنگری های جدی هستیم/دولت در کلیات بودجه تا حدودی به اقتصاد مقاومتی توجه کرده است

سید رمضان شجاعی کیاسری، عضو فراکسیون رهروان ولایت در گفتگو با خبرنگار پارلمانی دفاع پرس، با تأکید بر این مطلب که نباید از اول بودجه نویسی تمام توانمندی کشور را به زلف نفت گره می زدیم، گفت: با توجه به این که ایران ظریفت های بسیاری برای جایگزینی نفت در اختیار دارد ضروری است از آن ظریفت ها بجای نفت بهرهمند شوند.

وی با بیان این مطلب که دولت در بودجه سال 94 وابستگی بودجه کشور به نفت را کاهش داده است، اظهارداشت: یک نگرانی در این خصوص در بودجه ملاحظه می شود که منابع تأمین این کاهش در چه زمینههایی دیده شده است.

این نماینده مردم در مجلس در ادامه بیان کرد: در بخش های تولیدی در بودجه نیازمند بازنگری های جدی هستیم تا شاید کمکی برای تأمین درآمدها باشد.

کیاسری یادآور شد: دولت در کلیات بودجه تا حدودی به اقتصاد مقاومتی توجه کرده است اما جهت عملیاتی شدن آن تا حدودی تردید وجود دارد.

عضو فراکسیون رهروان ولایت راه برون رفت مشکل اقتصادی کشور را اجرای صحیح اقتصاد مقاومتی برشمرد و اذعان داشت: معتقدم برای اجرای صحیح اقتصاد مقاومتی دو وزارت خانه، جهاد کشاورزی و صنعت و معدن به دلیل این که نیازهای اساسی و استراتژیک کشور وابسته به آنها است، لذا اگر این دو وزارت خانه بدرستی کارهای خود را اجرا کنند قطعا در عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی با مشکلات اساسی مواجه نخواهیم بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها