سردار طاهری خبر داد؛

دستگیری ۷ گروگانگیر در کمتر از سه ساعت

جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از دستگیری هفت تن از عاملان گروگانگیری جوان ۲۵ ساله چابهاری در کمتر از سه ساعت خبر داد.
کد خبر: ۳۷۳۸۳۲
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۲ - 11December 2019

دستگیری ۷ گروگانگیر در کمتر از ۳ ساعتبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌‎پرس، سردار «احمد طاهری» جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان  در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: ساعت ۲۳:۱۶ دقیقه شب گذشته یک فقره آدم‌ربایی در خیابان جمهوری جنوبی شهر چابهار به مرکز ۱۱۰ اعلام شد و بلافاصله تیم‌هایی از پلیس آگاهی وارد عمل شدند.

وی افزود: در بررسی‌های به عمل آمده از شاهدان عینی در محل حادثه مشخص شد که سرنشینان دو دستگاه زانتیا و پژو ۴۰۵ جوانی ۲۵ ساله را که با یک دستگاه موتورسیکلت در تردد بود، با تهدید سوار خودرو کردند و به سرعت از محل متواری شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع و حفظ جان گروگان، بلافاصله طرح مهار در تمامی محور‌های مواصلاتی شهرستان چابهار و شهرستان‌های همجوار با همکاری تمامی رده‌های عملیاتی پلیس به اجرا درآمد.

سردار طاهری عنوان کرد: تیم‌های عملیات ویژه پلیس آگاهی با یک سری کار گسترده اطلاعاتی در کمتر از سه ساعت از زمان گروگان‌گیری، مخفیگاه آدم‌ربایان را در یکی از مناطق حاشیه شهر چابهار شناسایی و ضمن هماهنگی با مقام قضائی هر هفت نفر را در اقدامی غافلگیرانه و ضربتی دستگیر و فرد ربوده شده را صحیح و سالم رها کردند.

وی خاطرنشان کرد: در بازجویی‌های به عمل آمده، متهمان به آدم‌ربایی در پی اختلاف مالی اعتراف و با تشکیل پرونده روانه دادسرا شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تأکید کرد: پلیس اجازه نخواهد داد که مجرمان و مخلان نظم و امنیت، آسایش شهروندان را برهم زنند و در صورت هرگونه اقدام غیر قانونی، با هنجارشکنان برخورد قاطع خواهد شد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار