ده نمکی در افتتاحیه جشنواره فیلم عمار:

بچه‌های عمار سونامی دهه 90 هنر انقلاب هستند

مسعود ده نمکی شب گذشته در مراسم افتتاحیه پنجمین جشنواره مردمی فیلم عمار گفت: بچه‌های عمار سونامی دهه 90 هنر انقلاب هستند و نیامده لرزه به تن افرادی انداختند که این عرصه را (هنر انقلاب) حیات خلوت خود می‌دانستند.
کد خبر: ۳۷۵۱۷
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۴ - 01January 2015

بچه‌های عمار سونامی دهه 90 هنر انقلاب هستند

 به گزارش دفاع پرس، شب گذشته در مراسم افتتاحیه پنجمین جشنواره مردمی عمار از مسعود دهنمکی کارگردان سینما توسط عصمت فلکیان مادری که برای رزمندگان در طول 8 سال دفاع مقدس دستکش میبافت، تقدیر شد.

دهنمکی پس از تشویق مکرر حضار گفت: بچههای عمار سونامی دهه 90 هنر انقلاب هستند و نیامده لرزه به تن افرادی انداختند که این عرصه را (هنر انقلاب) حیات خلوت خود میدانستند.

دهنمکی در ادامه به  جملهای از امام اشاره کرد وگفت: این جمله را از امام خمینی (ره) در ذهن بسپارید که من از اول این جمله را راهگشای خود میدانم. لازمه انقلابی بودن تحمل سختیها است و شهید آوینی گفتند هرجا که کار هست امکانات نیست و هرجا امکانات هست کار نیست.

وی در پایان  تأکید کرد: تفحهای را برای بدرقه راهتان میگویم بر سر من هر چه آوردند در طول این 10 سال که در سینما کار کردم و در مطبوعات حقم بود. بدانید که بین عزتی که خدا میدهد و عزتی که دیگران میدهند باید یکی را انتخاب کنید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار