حجت‌الاسلام تویسرکانی در دیدار با خانواده شهید «واهیک باغداساریان»:

قرآن کتاب مقدس ادیان گذشته را به‌عنوان سند معرفی می‌کند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: خداوند در قرآن مجید، بارها از کتاب‌های مقدس ادیان گذشته سخن به میان آورده و حتی آن‌ها را به‌عنوان سند معرفی می‌کند.
کد خبر: ۳۷۷۶۹
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۵ - 04January 2015

قرآن کتاب مقدس ادیان گذشته را به‌عنوان سند معرفی می‌کند

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، حجتالاسلام تویسرکانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین، در دیدار با خانواده شهید «واهیک باغداساریان» که با حضور اصحاب رسانه و جمعی از فعالان اردوهای جهادی و به مناسبت سال نو میلادی صورت گرفت، قرآن مجید را کتاب دین خدا معرفی کرد و گفت: یکی از مواردی که قرآن به کتابهای مقدس ادیان گذشته اشاره میکند، آیه ۱۱۱ سوره توبه است؛ جایی که خداوند میفرماید: «خداوند از مومنان، جانها و اموالشان را خریداری کرده تا بهشت برای آنان باشد، (به این گونه که) در راه خدا پیکار میکنند، میکشند و کشته میشوند؛ این وعده حقی بر او است که در تورات و انجیل و قرآن ذکر فرموده...».

وی افزود: مطابق این آیه، جهاد اختصاد به مسلمان، مسیحی و یهودی ندارد، بلکه این فطرتی است که در درون انسانها قرار دارد؛ زیرا انسانها نمیخواهند فطرتاً زیر ظلم قرار داشته باشند.

حجتالاسلام تویسرکانی سپس با اشاره به اینکه سوره «صف» به مسیح و حواریون آن اختصاص دارد، بیان داشت: راه جهاد، راه خوشعاقبتی است، به نحوی که منجر به ظهور فرزندی از فرزندان انبیاء میشود و مسیح(ع) و حضرت مهدی (عج)، تشریف میآورند و جهان را پر از عدل و داد میکنند، بنابر این همه ما از شهدا آبرو میگیریم.

قابل ذکر است شهید «واهیک باغداساریان» در سال ۶۲ در منطقه دارخوین اهواز به علت انفجار مین به شهادت رسید و سال ۸۴ نیز رهبر معظم انقلاب به دیدار خانواده این شهید رفتهاند.

انتهای پیام/    

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار