حجت‌الاسلام حاج صادقی در همایش پیشکسوتان جهاد و شهادت عنوان کرد

نگرانی استکبار جهانی از تشکیل «حزب‌الله» در لندن و واشنگتن

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: نگرانی امروز جبهه استکبار، حزب‌الله لبنان، ایران و عراق نیست، بلکه مستکبران نگران شکل‌گیری حزب‌الله در لندن و واشنگتن هستند.
کد خبر: ۳۷۷۷۱
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۲ - 05January 2015

نگرانی استکبار جهانی از تشکیل «حزب‌الله» در لندن و واشنگتن

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، حجتالاسلام حاج صادقی جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران، صبح امروز در همایش پیشکسوتان جهاد و شهادت که در مجموعه ۵ آذر سازمان بسیج مستضعفین برگزار شده است، با اشاره به این مطلب که نعمتهای بی شمار خدا ارزشمندترین هدیه آسمانی هستند، اظهار داشت: انسان بدون هدایت دینی به بدترین موجود عالم تبدیل میشود؛ در واقع دین برای هدایت، سعادت و نجات انسان پنج کارکرد دارد، که یکی از آنها مسیر هدایت را نشان میدهد و این مسیر حقیقت دین است.

وی با تاکید بر این که مهمترین دغدغه هر انسان مؤمنی همواره باید این باشد که در صراط مستقیم باقی بماند، بیان داشت: خیلیها صحابه پیامبر بودند و عده زیادی هم جزو یاران امام(ره) در دوران قبل از انقلاب و حتی در تاریخ با ایشان بودند، اما با امام(ره) نماندند؛ چون انقلابی شدن آسان، ولی انقلابی ماندن سخت است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه از ریزشها نباید تعجب کرد، افزود: این سنت خداوند است که انسانها را آزمایش میکند تا حقیقت خود را نشان دهد و به این شکل آنها را غربال میکند، اما همواره یک خطر در کمین انسانها قرار دارد یعنی باقی نماندن در صراط مستقیم.

حجتالاسلام حاج صادقی در همین زمینه اضافه کرد: به عبارت دیگر برخیها سابقه انقلابی داشتند و جبهه هم رفته بودند، ولی به دلیل نداشتن بصیرت راه را گم کردند.

وی ادامه داد: بهعنوان مثال در جریان فتنه 88 در یک طرف، جبهه انقلاب اسلامی و در طرف دیگر جبهه استکبار قرار داشت، ولی بعضیها میگفتند طرفین را نصیحت میکنیم؛ اما چطور طرفین را نصیحت میکنند در حالی که واقعیت تهدید خارجی را به دلیل بیبصیرتی نمیفهمیدند؛ البته در این بین برخیها هم بصیرت داشتند، ولی دنیاطلبی آنها نمیگذاشت نسبت به حق وفادار بمانند.

حجتالاسلام حاج صادقی خاطرنشان کرد: بسیاری از خواصی که مقابل انقلاب قرار گرفتند نمیفهمند این رهبری معجزهآسا است؛ چراکه ابرقدرتها را با شکست مواجه ساخته است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه، 9 دی را حادثهای دانست که ملت ایران آن را خلق کرد و توانست 200 روز مقابل فتنهگران ایستادگی کند و فریب آنها را نخورد.

وی خاطرنشان کرد: 30 سال است جبهه استکبار هر روز عقبنشینی میکند و جبهه اسلام هر روز رو به جلو حرکت میکند. در طول تاریخ هیچگاه نبوده که سه دهه املت اسلامی ولی فقیه داشته باشد، در حالی که اکنون ما در دهه چهارم انقلاب همچنان رهبری جامعه را ولی فقیه برعهده دارد.

حجتالاسلام حاج صادقی با یادآوری این مطلب که اهل قیام بودن مردم کشورمان یکی از ویژگیهایی است که در سایر جوامع دیده نمیشود، بیان داشت: فرهنگ بسیجی یعنی "از هر چیزی میگذرم، اما دین و انقلابی که مولود جبهه انقلاب اسلامی است را از دست نمیدهم"؛ علاوه بر این شکر نعمت ولایت را با فرمانبرداری از ولایت انجام میدهد.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه بیان داشت: دشمنان به یک جمعبندی در مورد انقلاب ما دست یافتهاند و آن این که امت بی امام خطر ندارد و امت با امام شکست ندارد؛ این همان واقعیتی است که در جمعبندی جبهه استکبار مشخص شده است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: روزی جبهه استکبار میگفت "نیل تا فرات را میخواهیم"؛ اما امروز به دنبال حفظ سرزمینهای موجود خود هستند، به نحوی که امروز هر مقام آمریکایی که به کشوری سفر میکند مقامات آن کشور نمیتوانند برابر آنچه که انجام میدهند اظهار خرسندی داشته باشند. این نشانه پیشرفت انقلاب اسلامی در جهان است؛ یعنی ولایت باعث شده تا جبهه استکبار به چنین سرنوشتی دچار شود.

حجتالاسلام حاج صادقی تاکید کرد: در واقع نگرانی امروز جبهه استکبار، حزبالله لبنان، ایران و عراق نیست، بلکه مستکبران نگران تشکیل حزبالله در لندن و واشنگتن هستند.

وی ادامه داد: آنها فهمیدهاند سرمایهگذاری در جنگ نرم میتواند نقطه اتصال امت را با امام جدا سازد و این همان کاری است که معاویه در برابر علی(ع) انجام داد به عبارت دیگر استکبار با نفاق جدید میآید و حتی ممکن است با شعار انقلابی و اهل بیت(ع) پیش بیاید و این بار ممکن است قرآن را هم بر سر نیزه بزنند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه عنوان کرد: دشمن دارد مرگ تدریجی خود را با انقلاب اسلامی ایران میبیند؛ لذا برای به سقوط کشاندن این انقلاب از هیچ کوششی فروگذار نیست؛ بنابراین کسانی که صحابه انقلاب وامام(ره) هستند باید غیرت انقلابیشان به جوش بیاید و برابر هر کسی که میخواهد این انقلاب را با شکست مواجه سازد مقابله کنند.

حجتالاسلام حاج صادقی با اظهار این مطلب که پیروزی ما در فتنه 88 اتصال به ولایت بود، عنوان کرد: مطلبی را که مقام معظم رهبری در خطبه 29 خرداد 88 در انتهای سخنان خود مطرح کردند اشاره به فرهنگ حسینی داشت؛ این که "جان میدهیم اما دست از دین خود برنمیکشیم و یک گام از قانون عقب نشینی نمیکنیم"؛ به همین علت ما باید تا میتوانیم در پیوند امت با ولایت کوشا باشیم.

وی تأکید کرد: این انقلاب یک سکاندار و سیاستگذار دارد که آن هم رهبر معظم انقلاب است؛ پس رئیسجمهور، رئیس مجلس، رئیس قوه قضاییه، فرمانده کل سپاه و حتی مراجع و سایرین کمککننده به رهبر معظم انقلاب هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها