فرمانده بسیج وزارت جهاد کشاورزی خبر داد:

توسعه تولید عمودی در بخش کشاورزی در دستور کار قرار گرفت

فرمانده بسیج وزارت جهاد کشاورزی از در دستور کار قرار گرفتن توسعه تولید عمودی در بخش کشاورزی خبر داد.
کد خبر: ۳۷۸۷۷
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۹ - 06January 2015

توسعه تولید عمودی در بخش کشاورزی در دستور کار قرار گرفت

به گزارش گروه اجتماعی " دفاع پرس "، رضا فراهانی فرمانده بسیج وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه «توسعه تولید عمودی در بخش کشاورزی» در دستور کار بسیج وزارتخانه قراردارد گفت: بسیج وزارت جهاد کشاورزی جهت نیل به اهداف بخش کشاورزی دو برنامه در دستور کار خو دارد که از جمله آن، بحث بسیج اقشار و کارمندی و بخش بسیج تخصصی است.

وی افزود: بسیج کارمندی شامل برنامه های همچون؛ سیاحتی، زیارتی، اردوهای راهیان نور، ارگان های عاشورا و غیره است.

فرمانده بسیج وزارت جهاد کشاورزی تصریح کرد: بخش تخصصی بسیج که در راستایی «اهداف و توسعه بخش کشاورزی و امنیت غذایی » جامعه است تلاش میکند؛ که بتواند در بحث تولید محصولات کشاورزی، دامی و آبزیان از نیروهای متخصص و روش های نوین استفاده کند.

فراهانی با اشاره به اینکه، درحال حاضر بسیج وزارتخانه در حال آماده سازی نیروهای متخصص بسیجی خود در بکارگیری مأموریت های بخش کشاورزی که نیل به خود کفایی در این عرصه است اظهار داشت: در این راستا بسیج می خواهد با تولید محصولات ارگانیک در راستایی توسعه پایدار و کمک به بخش کشاورزی و خانوار روستایی از طریق بهره گیری از دانشمندان، نخبگان، مبتکران در این عرصه بتواند از ورود محصولات کشاورزی جلوگیری و این بخش را به خودکفایی برساند.

وی در پاسخ به سئوالی مبنی براینکه، تاکنون چه اقداماتی در این زمینه صورت گرفته است بیان داشت: کارهای زیادی انجام شده است ولی بدلیل اینکه اخیرا رویکرد بسیج تخصصی شده ابتدای کار هستیم. به هرحال باید دانست تاکنون بسیج باتفکر بسیجی در هر عرصه ای وارد شده است توانسته تحول و جهش در آن زمینه ایجاد کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار