فراخوان شناسایی فعالان نشر و اطلاع رسانی دفاع مقدس

بنا به اعلام ستاد خبری شانزدهمین دوره جایزه کتاب سال دفاع مقدس، در نظر است از میان فعالان و کارشناسان شاغل در موضوعات مرتبط با کتاب دفاع مقدس تقدیر به عمل آید.
کد خبر: ۳۸۰۳۹
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۶ - 07January 2015

فراخوان شناسایی فعالان نشر و اطلاع رسانی دفاع مقدس

به گزارش سرویس فرهنگی خبرگزاری دفاع مقدس، بنا به اعلام ستاد خبری شانزدهمین دوره جایزه کتاب سال دفاع مقدس، در نظر است از میان فعالان و کارشناسان شاغل در موضوعات مرتبط با کتاب دفاع مقدس، حداکثر از سه نفر از کارشناسان فعال و شاخص در حوزه نشر و اطلاع رسانی کتاب دفاع مقدس (ناشران، کارشناسان دفاتر تولید کتاب، خبرنگاران کتاب و کتابدارن) انتخاب میشوند تقدیر و تجلیل به عمل آید.

در ادامه این فراخوان آمده است؛ طبق مقررات شانزدهمین دوره جایزه کتاب سال دفاع مقدس از طریق این فراخوان، از کسانی که طی سالهای 1390، 1391، 1392 در حوزه نشر و اطلاع رسانی کتاب دفاع مقدس فعالیت داشتهاند دعوت میشود با مراجعه به وب سایت رسمی شانزدهمین جایزه کتاب سال دفاع مقدس، فرم خاص این گروه را دریافت و دانلود کرده و پس از پر کردن این فرمها به آدرس سایت ارسال نمایند.

مهلت ارسال اطلاعات، از اعلام این فراخوان تا 24 دی ماه سال جاری است و این مهلت، به سبب نزدیک به این برگزاری مراسم پایانی، قابل تمدید نخواهد بود.

 نشانی وب سایت جایزه WWW.NASHRAWARD.IR  و رایانامه اختصاصی برای ارسال اطلاعات

  16TH@NASHRAWARD.IR است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار