واکنش بذرپاش به اقدام یک سایت خبری:

به مسئولین هشدار می‌دهم که دقت کنند با اتهام به سلمان و ابوذر، به طلحه و زبیر زمان تبدیل نشوند

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در پاسخ به حملات گسترده برخی رسانه‌ها که ادبیات صهیونیستی و ضدانقلابی را به جای رفتار صادقانه و شفاف برگزیدند، گفت: به برخی از مسئولین هشدار می‌دهم که در این ورطه هجمه و چالش دشمن دقت کنند که خدایی ناکرده با اتهام به سلمان و ابوذر به طلحه و زبیر زمان تبدیل نشوند! سلمان فارسی تا تاریخ تاریخ است مایه مباهات امت اسلام است به ویژه ما اهالی سرزمین پارسی.
کد خبر: ۳۸۱۱۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۳ - 09January 2015

به مسئولین هشدار می‌دهم که دقت کنند با اتهام به سلمان و ابوذر، به طلحه و زبیر زمان تبدیل نشوند

به گزارش خبرنگار گروه اخبار داخلی دفاع پرس، یک سایت خبری در یادداشت توهین آمیزی که یادگاران دوران دفاع مقدس و نهادهای انقلابی همیشه در صحنه سپاه و بسیج که همواره در میادین سخت یار و یاور نظام مقدس جمهوری اسلامی بودهاند را متهم کرد، انزجار اهالی رسانه و مسئولین با سابقه و انقلابی را برانگیخت.

روزنامه نگاران کشور ما قبل از اعاده کار فنی میبایست به موازین و مبانی اسلامی توجه داشته باشند؛ یک روزنامهنگار نباید تحت تأثیر یک جریان مطبوعاتی ضدانقلابی قرار گیرد و حماسه آفرینان و تلاشگران عرصه جهاد و مقاومت را زیر سوال ببرد.

حال اینکه رئیس جمهور از فساد ابوذر و سلمان در همایش ملی ارتقای سلامت اداری بگوید یا دریچه نگاه و منظور او به خدمتگزاران انقلابی سپاه و بسیج بوده و یا صحنه گردانان، این طور به جامعه القاء کردهاند؛ اینها به هیچ عنوان دلیلی بر پایین آوردن جایگاه والای اصحاب مطبوعات و رسانه ندارد. این گروه متأسفانه خودشان را از جنس روزنامهنگاران مسلمان و انقلابی میدانند اما در عمل از ادبیات وقیحانه رسانه های صهیونیستی و ضدانقلابی الهام میگیرند و حملات بی سابقه ای به نهادهای انقلابی و اتهاماتی گسترده به بسیج و سپاه وارد میکنند.

مهرداد بذرپاش عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در پاسخ به یادداشت سراسر اهانت بار این سایت که تأکید کرده؛ " اگر چرخهای اقتصاد به دست اقتصاددانان و سرمایهگذاران بخش خصوصی نچرخد، باید منتظر باشیم که سلمانها و ابوذرهای فاسد، دیر یا زود کشور را به ورطه سقوط رهنمون کنند، به خبرنگار دفاع پرس گفت:

"طبیعتاً کسانی که در عرصههای مختلف خطر برای این کشور جانفشانی کردند و مجاهدان به اموالهم و انفسهم بودند. هم در زمان جنگ مورد بی مهری قرار می گرفتند و هم بعد از جنگ. هم در زمان جنگ عده ای با الفاظ ناپسند با آنها برخورد میکردند و هم بعد از جنگ- خودشان می دانند که اگر این عزیزان نبودند الان کشوری نبود که ما در آن به راحتی زندگی کنیم و هر آنچه میخواهیم بر زبان بیاوریم.

اگر الان هم تلاش نمیکردند و به حماسهآفرینیهای خود ادامه نمیدادند داعش در کف خیابانهای تهران چنان میدانداری میکرد که نه سایتی بود کسی در آن مطلب بنویسد و نه دولتی میماند که کسی در آن مسئولیت داشته باشد. پس بدانید ما بیش از پیش به این جماعت مدیونیم.

برای رسیدن به قدرت و ایجاد فضای دو قطبی روشهای دیگری را اتخاذ کنید نه اینکه به بسیاری از دلسوزان این کشور اتهامات ناروا بزنیم و خودمان را مبرا کنیم و با هدف ایجاد فضای دو قطبی سیاسی در کشور و کسب صندلیهای قدرت به این دست اقدامات قبیحانه روی آوریم. حقیقتاً این ناجوانمردانهترین روش رقابت سیاسی است که شما به دلسوزترین و جانفشانترین عناصر این کشور عناوینی را نسبت دهید که خدا می داند از کجا برخاسته است.

به برخی از مسئولین هشدار میدهم که در این ورطه هجمه و چالش دشمن دقت کنند که خدایی ناکرده با اتهام به سلمان و ابوذر به طلحه و زبیر زمان تبدیل نشوند! سلمان فارسی تا تاریخ تاریخ است مایه مباهات امت اسلام است به ویژه ما اهالی سرزمین پارسی.

مواظب باشیم خودمان تبدیل به طلحه و زبیر نشویم؛ چراکه تا تاریخ تاریخ است سلمان و ابوذر می درخشند و طلحه و زبیریان هستند که شرمنده غیرت علی زمان بودند و هستند! تاریخ از جنس تکرار است و حتماً طلحه و زبیرها باز هم هستند و خواهند بود."

انتهای پیام/م.ب

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
وبگرد
|
-
|
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۰
0
0
احسنت بر درایت شما
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار