دومین همایش استانی بسیج و رسانه در بیرجند برگزار شد

دومین همایش استانی بسیج و رسانه خراسان جنوبی با حضور مدیرعامل موسسه انتشارات سروش، جمعی از مسئولین استانی و فعالان عرصه رسانه استان در بیرجند برگزار شد.
کد خبر: ۳۸۱۷۵
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۲ - 10January 2015

دومین همایش استانی بسیج و رسانه در بیرجند برگزار شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از بیرجند، سردار یعقوبعلی نظری فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی دراین همایش با بیان اینکه نظام، شهدا و انقلاب اسلامی به هیچ عنوان نداشتن صداقت را نمیپذیرند، افزود: در تاریخ 35 ساله انقلاب اسلامی نشان داده شده اگر کسی با این انقلاب، ولایت و خون شهدا بازی کند در نهایت محکوم به خروج از مسیر انقلاب و معرفی به مردم میشود.

وی در ادامه افزود: دنیا چندان ارزش ندارد که بخواهیم ذرهای ناسپاسی و کم صداقتی را در ارتباط با این دستاورد بزرگ خون شهدا و مجاهدتهای مجاهدین طول تاریخ و صحنه کربلا نادیده بگیریم و وظیفه خودمان را انجام ندهیم.

سردارنظری با تاکید براینکه امروز ما در هر موقعیت و مقامی که انجام وظیفه میکنیم باید صداقت را درنظر بگیریم، اظهار داشت: اگر در ترازهای مختلف حاضر باشیم و از منافع خود برای منافع مردم، نظام و انقلاب بگذریم، انقلابی محسوب میشویم.

بسیج رسانه در معرکه مبارزه با جنگ نرم دشمن قرار دارد

سجاد رضایی مسئول بسیج رسانه خراسان جنوبی نیز در این همایش با اشاره به اهداف برگزاری این همایش بیان کرد: شهید «غلامرضا رهبر»، شهید شاخص بسیج و رسانه است و این همایش نیز با هدف گرامیداشت این شهید گرامی برگزار شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر 80 درصد از فعالان عرصه رسانهای استان عضو سازمان بسیج رسانه هستند، اظهار داشت: ظرفیتسازی برای جذب حداکثری، تقویت هویت جمعی، توانمندسازی علمی فعالان رسانهای و تامین روحیه جهادی از جمله مهمترین ماموریتهای سازمان بسیج رسانه است.

سجادی بااشاره به اینکه بسیج رسانه در الگوی آرمانی خود به ایجاد پایگاه بسیج در روزنامهها، نشریات و خبرگزاریها اکتفا نمیکند، افزود: بسیج رسانه در معرکه جنگ نرم دشمن به عنوان مغز رسانهای کشور قرار گرفته و این موضوع در اهداف آن گنجانده شده است.

مسئول بسیج رسانه خراسان جنوبی با بیان اینکه این سازمان در استان در اردیبهشتماه سال گذشته فعالیت خود را آغاز کرده است، بیان داشت: یکی از مشکلات رسانههای خراسان جنوبی کمبود نیروی متخصص در عرصه رسانهای است که تاکنون توانستهایم با برگزاری کارگاههای آموزشی تا حدی بخشی از این نیاز را رفع کنیم.

شایان ذکر است در پایان این همایش از 25 نفر از فعالان رسانهای حوزه امر به معروف و نهی از منکر با اهداء لوح تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار