پیگیری هزینه‌های پرداخت نشده بیمه ایثارگران از سوی شبکه ملی ایثارگران

با توافق جدید شبکه ملی ایثارگران با بیمه دی مقرر شد تا این شبکه مسوول پیگیری هزینه‌های پرداخت نشده بیمه ایثارگران شود.
کد خبر: ۳۸۷۲۷۱
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۲ - 10March 2020

پیگیری هزینه‌های پرداخت نشده بیمه ایثارگران از سوی شبکه ملی ایثارگرانبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، پیرو مشکلات درمانی و بیمه‌ای جامعه ایثارگری کشور و پیگیری این موضوع از سوی شبکه ملی ایثارگران که منجر به‌ پرداخت مطالبات بیمه دی از طرف دولت شد و براساس توافق صورت گرفته بین سازمان برنامه و بودجه کشور و شبکه ملی ایثارگران، مقرر شد در مورد قرارداد بیمه ایثارگران با شرکت بیمه دی یا هر شرکت دیگری توسط شبکه ملی ایثارگران و سازمان برنامه و بودجه کشور تصمیم گیری شود.

براین اساس اعضای هیات مدیره شبکه ملی ایثارگران طی جلسه مشترکی با مدیرعامل بیمه دی خواستار برطرف شدن کلیه مشکلات درمانی و بیمه‌ای ایثارگران شدند.

در این جلسه کشاورز مدیرعامل بیمه دی ضمن تشکر از پیگیری‌های صورت گرفته توسط شبکه ملی ایثارگران گفت: طی یکسال گذشته مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران و بیمه دی همه تلاش خود را برای دریافت مطالبات معوقه از دولت کردند، اما نتیجه‌ای نداشت و انجام این امر توسط شبکه ملی ایثارگران کار بزرگ و قابل تقدیری است که در جهت حل مشکلات درمانی ایثارگران کشور صورت پذیرفت.

مدیرعامل بیمه دی افزود: با توجه به دریافت معوقات خود از دولت، تلاش کردیم همه مطالبات درمانی از جمله هزینه‌های بیمارستانی، داروخانه ها، درمانگاه‌ها، آسایشگاه ها، حق پرستاری، پایش سلامت (حضور پزشکان در منزل) و ... پرداخت شود و ضمن تعهد برای انجام کلیه امور مربوط به بیمه جامعه ایثارگری کشور، آمادگی خود را برای هرگونه همکاری با شبکه ملی ایثارگران اعلام می‌داریم.

در این راستا شبکه ملی ایثارگران با ایجاد بخشی در سایت خود شرایط را برای اعلام هزینه‌های پرداخت نشده ایثارگران فراهم کرد و از جامعه ایثارگری کشور خواست در صورتی که هزینه‌های درمانی آن‌ها تاکنون پرداخت نشده است به سایت شبکه ملی ایثارگران به آدرس https://iran-isar.ir بخش «بیمه دی» بروند و موضوع را برای پیگیری به دبیرخانه این شبکه اطلاع دهند.

گفتنی است موضوع بدهی دولت به بیمه دی حدود یکسال برای درمان و بیمه جامعه ایثارگری کشور مشکل جدی ایجاد کرده بود که با پیگیری شبکه ملی ایثارگران این بدهی به مبلغ ۲۵۰۰ میلیارد تومان (۵۰۰ میلیارد تومان نقد و ۲۰۰۰ میلیارد تومان اسناد خزانه اسلامی) از سوی دولت پرداخت شد.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار