برای نخستین مرتبه؛

اعطای گواهینامه مدیریت کیفیت خدمات به معاونت توسعه منابع انسانی جمعیت هلال‌احمر

معاونت توسعه منابع انسانی و پشتیبانی جمعیت برای نخستین بار در حوزه اداری موفق به دریافت گواهینامه استاندارد در بخش مدیریت کیفیت خدمات شد.
کد خبر: ۳۸۷۹۳
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۲ - 18January 2015

اعطای گواهینامه مدیریت کیفیت خدمات به معاونت توسعه منابع انسانی جمعیت هلال‌احمر

به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، داوود کاظمی معاون اداره کل منابع انسانی و تحول اداری جمعیت هلال احمرگفت: معاونت توسعه منابع انسانی و پشتیبانی جمعیت برای نخستین بار در حوزه اداری موفق به دریافت گواهینامه استاندارد در بخش مدیریت کیفیت خدمات شد.

کاظمی افزود: معاونت توسعه منابع انسانی و پشتیبانی جمعیت، همسو با ارتقای کیفیت و استانداردسازی خدمات، موفق به اخذ گواهینمه استاندارد ایزو ۹۰۰۱:۲۰۰۸ از موسسه  TUVUK&I شده است.

وی با بیان این که این گواهینامه مربوط به مدیریت کیفیت خدمات در بخش ادرای بوده است، خاطرنشان کرد: با توجه به اصلاح فرآیندها در ۶ ماهه اخیر و تایید سرممیز موسسه TUVUK&I که مسئولیت ممیزی و ارائه توصیهنامه در این زمینه را برعهده دارد، به جمعیت هلالاحمر ارائه شده است.

معاون اداره کل منابع انسانی و تحول اداری جمعیت هلال احمربا اشاره به این که از بدو تاسیس جمعیت هلالاحمر برای نخستین بار است که یک واحد اداری موفق به دریافت چنین ایزویی شده است، گفت: دریافت استاندارد، نه برای جمعیت هلالاحمر که برای هر نهاد و دستگاهی از اهمیت بسیاری برخوردار بوده و این نشان از ضابطهمند شدن فعالیتها دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار