تبریک نوروزی نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران

«ناصر ابوشریف» نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران عید نوروز را به رهبری و ملت ایران تبریک گفت.
کد خبر: ۳۸۸۷۹۰
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۰ - 20March 2020

تبریک نوروزی نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهرانبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «ناصر ابوشریف» نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران در بیانیه‌ای فرا رسیدن عید نوروز را به ایرانیان تبریک گفت. در این بیانیه آمده است: سال ۱۳۹۸ خورشیدی با تمام روز‌های تلخ و شیرینش گذشت. از پیروزی‌ها و دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سطوح سیاسی، اقتصادی، علمی و بین المللی به ویژه پیروزی محور مقاومت بر گروه‌های تکفیری وهابی و صهیونیستی و خنثی سازی توطئه قرن علیه مردم فلسطین تا شهادت سردار رشید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی توسط استکبار آمریکایی و درگذشت شماری از یاران باوفای انقلاب اسلامی همچون زنده یاد حسین شیخ الاسلام که همگی حامیان راستین آرمان رهایی قدس و مسجدالاقصی و فلسطین بودند.

در ادامه بیانیه گفته شده است: لیکن انقلاب اسلامی و محور مقاومت به رغم تمام این حوادث پابرجا بوده و به مسیر خود با قدرت ادامه می‌دهد. آنچه ما را در این مسیر ثابت قدم و مقتدر نگه داشته است ایمان راسخ ما به نصرت الهی و سپس برخورداری از رهبریِ مقتدر حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای است.

ابوشریف خاطرنشان کرد: براین اساس با امید به یاری خداوند متعال و آرزوی طول عمر و سلامتی، ولی امر مسلمین جهان امام خامنه‌ای ما هم همچون ملت بزرگ و مقاوم ایران اسلامی به استقبال سال ۱۳۹۹ خورشیدی می‌رویم.

در پایان بیانیه آمده است: اینجانب به نمایندگی از طرف جنبش جهاد اسلامی و ملت فلسطین سال جدید را خدمت مقام معظم رهبری، دولت و ملت شریف ایران و خانواده‌های معزز شهدا تبریک عرض نموده، ضمن آرزوی علو درجات برای یاران از دست رفته انقلاب، سالی سراسر شادی و بهروزی را برای ملت بزرگ ایران به عنوان پناهگاه ملت‌های منطقه از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار