مدیرکل صنعت، معدن و تجارت مازندران خبر داد؛

اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند اجتماعی در مازندران

«حسینقلی قوانلو» از اجرای مرحله دوم طرح فاصله گذاری هوشمند اجتماعی در استان مازندران خبر داد.
کد خبر: ۳۹۱۳۹۳
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۱ - 11April 2020

اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند اجتماعی در مازندرانبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «حسینقلی قوانلو» مدیرکل صنعت، معدن و تجارت مازندران به اجرای مرحله دوم طرح فاصله گذاری هوشمند اجتماعی در استان اشاره کرد و گفت: در این طرح از امروز صنوف کم‌خطر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و ثبت نام در سامانه مرکز سلامت وزارت بهداشت و با دریافت کدرهگیری می‌توانند به فعالیت خود ادامه دهند.

قوانلو افزود: در این طرح فعالیت ۱۲ گروه صنفی پرخطر استان شامل فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای، پاساژ‌ها و مجتمع‌های تجاری و بازار‌های مسقف، آرایشگاه‌ها و سالن‌های زیبایی مردانه و زنانه، آموزشگاه‌های رانندگی، رستوران‌ها و اغذیه فروشی‌ها، طباخی‌ها و فست فودها، گرمابه و سونا، بازار‌ها و نمایشگاه‌ها، مراکز بازی و تفریحی و گیم نت‌ها، باشگاه‌های ورزشی و بدنسازی، تالار پذیرایی و سالن‌های مراسم، قهوه خانه‌ها و چایخانه‌ها همچنان ممنوع بوده است.

وی گفت: قصابی‌ها، نانوایی‌ها، میوه فروشی‌ها، فروشگاه‌های بزرگ تامین کننده کالا‌های اساسی، مرغ فروشی‌ها و برخی تعمیرگاه‌های خودرو در مرحله دوم فاصله گذاری هوشمند مازندران با رعایت موازین بهداشتی و کسب بارکد باز است.

قوانلو گفت: ثبت نام از اصناف در سامانه salamat.gov.ir فراهم شده و مدیران و کارفرمایان و صاحبان صنایع باید برای ثبت نام به این سامانه مراجعه کنند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت مازندران افزود: بیش از ۸۰ راهنمای گام دوم فاصله گذاری اجتماعی با عنوان فاصله گذاری هوشمند تصویب و ابلاغ شده است.

وی گفت: بیش از ۷۵ درصد واحد‌های صنفی در مرحله دوم فاصله گذاری هوشمند اجتماعی فعالیت خود را در مازندران آغاز کرده اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها