پیام تسلیت رئیس بنیاد شهید درپی درگذشت مادر شهیدان «مؤذنی»

حجت‌الاسلام «سید محمدعلی شهیدی» با صدور پیامی، درگذشت مادر شهیدان «محمدرضا، محمدحسین و محمدطاهر مؤذنی» را تسلیت گفت.
کد خبر: ۳۹۲۵۴۶
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۹ - 19April 2020

پیام تسلیت رئیس بنیاد شهید درپی درگذشت مادر شهیدان «مؤذنی»به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «سید محمدعلی شهیدی» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی، درگذشت «حلیمه رضوان شوشتری» مادر شهیدان والامقام «محمدرضا، محمدحسین و محمدطاهر مؤذنی» را تسلیت گفت.

متن پیام حجت‌الاسلام‌ شهیدی به این شرح است:

«إِنَّا للّه وإِنّا إِلَیهِ رَاجِعُونَ

خانواده محترم شهیدان گران‌قدر مؤذنی

سلامٌ علیکم

صلابت و شکیبایی مادران شهدای معزز که فرزندان خویش را در راه رضای پروردگار و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی نثار کردند، در وصف نمی‌گنجد و کلمات قادر به ستودن صبر جمیل این بانوان والا مقام نیست. درگذشت بانوی ماجده و مؤمنه «حاجیه خانم حلیمه رضوان شوشتری» مادر گرامی شهیدان معزز «محمدرضا، محمدحسین و محمدطاهر مؤذنی» را به شما خانواده محترم تسلیت عرض می‌نمایم.

از منظر ادب و ارادت بر ساحت ایمان و مقام صبرشان ادای احترام نموده و از درگاه پروردگار متعال علو مرتبه ربانی برای آن مرحومه مغفوره و بردباری برای بازماندگان مسألت دارم. امید آن که به فضل الهی و در جوار فرزندان شهیدشان قرین رحمت ربوبی گردند.

سید محمدعلی شهیدی
نماینده ولی فقیه، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران»

خاطرنشان می‌شود؛ «رضوان شوشتری» مادر سه شهید والامقام دوران دفاع مقدس به نام‌های «محمدرضا، محمدحسین و محمدطاهر مؤذنی» پس از تحمل سال‌ها فراق فرزندانش، عصر جمعه ۲۹ فروردین دارفانی را وداع گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

شهیدان محمدرضا، محمدطاهر و محمدحسین مؤذنی به ترتیب در تاریخ ۲۰ بهمن ۱۳۶۱ در منطقه فکه و عملیات والفجر مقدماتی، ۱۳ تیر ۱۳۶۵ در پایگاه شهید نجارزاده شوشتر و سوم بهمن ۱۳۶۵ در شلمچه و عملیات کربلای پنج به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار