رونمایی از هفت عنوان کتاب دفاع مقدس در گیلان

همزمان با آخرین روز هفته دفاع مقدس از هفت عنوان کتاب دفاع مقدس که به همت حوزه هنری گیلان منتشر شده بود با حضور مسئولان استانی شب گذشته(۶ مهر) رونمایی شد.
کد خبر: ۳۹۸۸
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۲ - ۲۰:۳۱ - 29September 2013

رونمایی از هفت عنوان کتاب دفاع مقدس در گیلان

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از گیلان، محمد اکبرزاده، معاون سیاسی و امنیتی استانداری گیلان، شب گذشته(6 مهر) در مراسم رونمایی از هفت عنوان کتاب دفاع مقدس که به همت حوره هنری در سالن اجتماعات کانون پرورش فکری برگزار شد، اظهار کرد: ملت ما در دفاع مقدس یک سلسله الهی را با هم طی کردند، چون خداوند متعال در قرآن میفرماید" به راستی خدا دفاع میکند از آنهایی که به او ایمان آوردند"، دفاع ما مقدس بود چون خدا از ما دفاع کرد و وقتی خدا از ما دفاع کرد، نائب خدا نیز از ما دفاع کرد، از اینرو امام (ره)فرمود: خرمشهر را خدا آزاد کرد.

وی ادامه داد: جنس سنت الهی تکرار شدنی است و وقتی تکرار میشود، حلقههایش الهی میشود با هر رنگ و بویی باشد و در این مسیر بوی خدایی میگیرد و راویان و نویسندگان نیز منش و روششان الهی میشود.

اکبرزاده تصریح کرد: هر کس به نوع و نیتی که در این وادی قدم گذارد حضرت حق یک مدال طلایی به آن میدهد که بتواند در این مسیر قلم بزند.وی با بیان اینکه 1400سال از واقعه کربلا گذشته است افزود: هنوز شاعران در رابطه با این واقعه شعر می سرایند، نویسندگان مینویسند و مداحان ذکر میکنند.

اکبرزاده با بیان اینکه ما حلقه اتصال نسل گذشته به آینده هستیم، اذعان کرد: از خداوند مدد میخواهیم که به عنوان یک امانتدار بتوانیم به نحو مطلوب به این مهم بپردازیم.

گفتنی است،کتابهای آقا کلاه آهنیتو به من میدی؟، خانه هزار فرسنگ از ما دور بود، چهار موزاییک 20 *20، قدم زدن روی شب وطن سپرده به عشق، سنگر و بیگانه، روزهای بیتقویم، خاطرات غلامرضا هدایتی شهیدانی، محمد رضا نعمتی، حسین حق نیا، تقی حسین پور و جمعی از رزمندگان شهرستان انزلی در این مراسم رونمایی شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار