مدیر مسئول انتشارات سوره سبز به دفاع پرس خبر داد

مجموعه 8 جلدی "اطلس پدافندی جنگ" منتشر می‌شود

مدیرمسئول انتشارات سوره سبز گفت: این مجموعه 8 جلدی به نقش 8 سال پدافند در جنگ پرداخته است و هر جلد اختصاص به یک سال از جنگ دارد.
کد خبر: ۴۰۲۳۵
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۵ - 04February 2015

مجموعه 8 جلدی

محسن صادقنیا مدیر مسئول انتشارات سوره سبز در گفتوگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری دفاع مقدس اظهار کرد: پس از انتشار کتب مرجعی همچون "اطلس نبردهای ماندگار"، "نبردهای ماندگار به روایت آمار" و "اطلس هوانیروز"، انتشارات سوره سبز تدوین و انتشار مجموعه 8 جلدی "اطلس پدافندی جنگ" را در دستور کار خود قرار داده است.

وی افزود: این مجموعه 8 جلدی به نقش 8 سال پدافند در جنگ پرداخته است و هر به یک سال از دفاع مقدس اختصاص دارد.

صادق نیا تصریح کرد: جلد اول این مجموعه قرار است در روز 22 اسفند، سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران رونمایی و روانه بازار نشر شود.

مدیر مسئول انتشارات سوره سبز خاطرنشان کرد: اطلاعات ارائه شده در جلد اول مربوط به 7 ماه ابتدایی جنگ، یعنی شهریور 59 تا آخر اسفند همان سال است.

وی با بیان اینکه جلد اول این کتاب در حال طراحی و صفحه آرایی است، گفت: گردآورندگان جلد اول مجموعه "اطلس پدافندی جنگ" امیر سرتیپ دوم حسینعلی مصوری، امیر سرتیپ دوم سعید پورداراب، امیر سرتیپ دوم فرهاد بهروزی، امیر سرتیپ دوم احمد کریمی و امیر سرتیپ دوم مسعود فرهمندزاده هستند.

صادق نیا یادآور میشود: مجلدات بعدی این مجموعه نیز در حال تدوین هستند و قرار است سال آینده جلد دوم و سوم این مجموعه روانه بازار نشر شود.

وی در پایان تصریح کرد: جلد اول این مجموعه در 300 صفحه، قطع رحلی با چاپ تمام رنگی و با جلد گالینگور منتشر خواهد شد. علاوه بر این این کتاب مصور بوده و در تمام صفحات از نقشه، عکس و جداول آماری استفاده شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها