کتاب "حاجی بصیر" رونمایی می شود

مراسم رونمایی از کتاب زندگانی حاج حسین بصیر قائم مقام لشکر ویژه 25 کربلا پنچ شنبه نهم بهمن ماه، با حضور خانواده شهید و امیر حسین انبارداران نویسنده اثر در تالار شهید امیر حامد احمدزاده آمل برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۹۳۷۲
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۱ - 25January 2015

کتاب

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری دفاع مقدس، مراسم رونمایی از کتاب زندگانی حاج حسین بصیر قائم مقام لشکر ویژه 25 کربلا پنچ شنبه نهم بهمن ماه و با حضور امیر حسین انبارداران نویسنده اثر، خانواده شهید حاج حسین بصیر، خانواده معظم شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و برخی از مسئولین در تالار شهید امیر حامد احمدزاده آمل برگزار میگردد.

در این مراسم قرار است ضمن رونمایی از کتاب حاجی بصیر از سری کتابهای فرماندهان که به تازگی روانه بازار نشر شده است، بخشهایی از زندگی شهید بصیر به نمایش در آید.

پیش این انباردارن نویسنده کتاب در گفتو گو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری دفاع مقدس در خصوص کتاب اظهار کرد: این کتاب شامل 7 قصه از شهید است، فرازهایی مختلف از زندگی وی را شامل میشود و سعی کردهام در این کتاب به زوایای مختلف زندگی شهید بپردازم.

کتاب حاجی بصیر بیست و ششمین کتاب از مجموعه کتابهای فرماندهان است که در 76 صفحه و در قطع  پالتویی از سوی انتشارات سوره مهر به چاپ رسید.

 انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار