فرمانده انتظامی استان کرمانشاه:

امنیت مردم و جامعه خط قرمز پلیس است

سردار «علی‌اکبر جاویدان» گفت: امنیت مردم و جامعه را خط قرمز پلیس است و هر کسی بخواهد از آن عبور کند با قاطعانه‌ترین برخورد‌ها مواجه خواهد شد.
کد خبر: ۴۰۳۸۹۶
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۳ - 01July 2020

امنیت مردم و جامعه خط قرمز پلیس استبه گزارش دفاع‌پرس از كرمانشاه، سردار «علی‌اکبر جاویدان» فرمانده انتظامی استان کرمانشاه امروز در دیدار با  سردار «علی احمد فیض الهی» فرمانده تیپ انصارالرسول (ص) که در شهرستان جوانرود برگزار شد، اظهار داشت: یکی از وظایف ذاتی پلیس ایجاد امنیت در سطح جامعه و مقابله با هرگونه ناامنی و بی انضباطی است.

وی ادامه داد: در همین راستا ماموران انتظامی به صورت شبانه روز آماده برقراری نظم و امنیت هستند و هیچ عاملی نمی تواند آنها را از اهدافشان باز دارد.

جاویدان تصریح کرد: هرچند دشمنان داخلی و خارجی همواره در تلاشند تا بتوانند با وارد آوردن ضربه‌ای فضای جامعه را ناامن جلوه دهند اما خود آنها نیز به این واقعیت رسیده اند که اقدامات آنها نمی تواند عاملی برای هرج و مرج و ناامنی را فراهم کند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه وقوع جرایم خشن را در استان حداقلی دانست و گفت: این جرایم نیز به سرعت و در سریعترین زمان ممکن کشف و مجرمان به سزای عمل خود می رسند.

وی یادآور شد: خوشبختانه با وجود هماهنگی خوب نیروهای مسلح استان با یکدیگر و هم‌افزایی مطلوب دستگاه‌های اجرایی که با پلیس و دیگر ارگان‌های نظامی دارند کرمانشاه جزو امن‌ترین نقاط کشور است.

این مسئول امنیت مردم و جامعه را خط قرمز پلیس عنوان کرد و بیان داشت: هر کسی بخواهد از آن عبور کند با قاطعانه‌ترین برخوردها مواجه خواهد شد.

جاویدان در پایان امنیت شهرستان مرزی جوانرود را نیز مطلوب ارزیابی کرد و از تلاش های سپاه برای کمک به پلیس در راستای ایجاد نظم و امنیت قدردانی کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها