فیلم مستند شهید "حاج حسین میر رضی" تولید شد

به همت معاونت هنری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان البرز و در راستای معرفی شخصیت و منش فرماندهان شهید استان البرز فیلم مستند داستانی سردار شهید حاج حسین میر رضی تولید شد.
کد خبر: ۴۰۶۳
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۰ - 01October 2013

فیلم مستند شهید

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، ابراهیم رجوانی معاون هنری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان البرز در حاشیه این مراسم به خبرنگار ما گفت: از مدتها قبل کار تحقیق و پژوهش تولید این اثر هنری آغاز گردیده بود که این فیلم با عنوان "شکوه البرز"به مدت 40 دقیقه آماده نمایش گردید.

رجوانی گفت: کار پیش تولید این فیلم از مرداد ماه سال جاری آغاز شد و در مهر ماه سال جاری جهت پخش به مرکز سیمای استان البرز تحویل گردید. رجوانی در ادامه افزود: تهیه کننده این فیلم آقای بهرام شهبازی می باشد و این کار به سفارش اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس توسط انجمن فیلم و تاتر دفاع مقدس استان البرز تولید شد.

رجوانی در خاتمه افزود: ما معتقدیم از جمله اقدامات مهم و تاثیر گزار در جهت معرفی شخصیت و منش فرماندهان و سرداران استان البرز تهیه و ساخت فیلم داستانی مستند زندگی این عزیزان میباشد می باشد چرا که منش و رفتار شهدای ما میتواند الگوی نسل جوان فعلی باشد.

نظر شما
پربیننده ها