حجت‌الاسلام والمسلمین قندهاری:

کار جهادی در سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع به عینه تحقق یافت

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با بیان اینکه در نیمه دوم سال 91 راه یک ساله را طی کردیم، گفت: کار جهادی در سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع به عینه تحقق یافت.
کد خبر: ۴۰۸۴
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۰ - 02October 2013

کار جهادی در سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع به عینه تحقق یافت

به گزارش روابط عمومی وزارت دفاع، طی مراسمی با حضور رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع، معاونین هماهنگ کننده و طرح و برنامه دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا، روسای ادارات عقیدتی سیاسی سازمان های تابعه وزارت دفاع، معاونین ستاد سازمان و جمعی از مدیران و کارکنان، جشنواره مالک اشتر سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع برگزار شد.

حجتالاسلام والمسلمین محمدحسین قندهاری در این جشنواره از کارکنان این سازمان به عنوان سرداران جبهه فرهنگی  وزارت دفاع نام برد و افزود: با حرکت جهادگونهای که در سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع انجام شد این سازمان به نقطهای بسیار مطلوب رسیده و در سال 91 بیش از 50 برنامه ویژه، نو و میانبر در حوزههای مختلف در راستای تدابیر فرماندهی معظم کل قوا اجرایی شده است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با بیان اینکه با تلاشهای صورت گرفته در نیمه دوم سال 91 راه یک ساله را طی کردیم، تصریح کرد: سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در حوزه بصیرتافزایی کارکنان فعالیتهای بسیار خوبی انجام داد و با اعتبار بسیار خوبی که به این موضوع اختصاص یافت، سه برابر بیش از ظرفیت برنامهریزی شده فعالیت انجام شد.

حجتالاسلام والمسلمین قندهاری با بیان اینکه کار جهادی در سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع به عینه تحقق یافت، تأکید کرد: برای نخستینبار دورههای بصیرتافزایی در قم و حرم مطهر عبدالعظیم حسنی (ع) اجرا شد که نتایج بسیار مطلوبی به همراه داشت.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب که فرمودند «من هماکنون صدای پای دشمن را کاملاً احساس میکنم و خود را در جبهه مقابل دشمن میبینم،» اضافه کرد: کسی که خودش را رو در روی جبهه دشمن ببینید لحظهای آرامش ندارد ؛ بنابراین کسانی که در جبهه فرهنگی هستند هم نباید لحظهای آرامش داشته باشند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع ادامه داد: این سازمان در کنار برنامههای ابلاغی، فوق برنامههای ویژهای همچون، همایش تبیین اندیشههای دفاعی امام خامنهای، کنگره شهدای وزارت دفاع، جشنواره جوان سرباز و همایش بزرگ قرآنی و دهها برنامه دیگر را اجرا کرد.

حجتالاسلام والمسلمین قندهاری با بیان اینکه با پیگیریهای انجام شده در حال حاضر این سازمان در بحث اشراف به نقطه قابل قبولی رسیده است، تصریح کرد: با این حال کارکنان این سازمان باید همت خود را در اجرای فرامین فرماندهی معظم کل قوا چند برابر نمایند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع  با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «آمادگی دشمن صددرصدی است،» تأکید کرد: باید آنقدر آمادگی فکری و فرهنگی خود را بالا ببریم که نقایص ما از ناحیه کمبود و نارساییهای تجهیزات باشد نه از حوزه برنامهریزی و در این راستا باید صددرصد آماده باشیم.

وی با تأکید براینکه اگر میخواهیم پیشرفت مدنظر رهبر معظم انقلاب را شاهد باشیم باید با توان صددرصدی در صحنه کار حاضر شویم، گفت: باید کارکنان همه ابتکار و خلاقیت خود را به کار گیرند تا نقشی تاریخی برای مجموعه وزارت دفاع ایفا کنند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با بیان اینکه مقام معظم رهبری در حکم رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع تعمیق معنویت و بصیرتافزایی را مورد تأکید قرار دادند، تصریح کرد: در تمام امور، مسیر حرکتی ما باید رو به پیشرفت و تعالی باشد تا انشاءالله بتوانیم توقعات رهبری را در این حوزهها به بهترین نحو اجرایی کنیم.

حجتالاسلام قندهاری با بیان اینکه کار را باید برای رضای خدا انجام داد، تصریح کرد: تبلیغ شعائر اسلامی اگر برای رضای خدا نباشد هیچ توفیقی برای مجموعه نخواهد داشت.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با بیان اینکه معنویت بزرگترین استوانه سازمان عقیدتی سیاسی است، گفت: باید حوزه علمی سازمان هم درخشش بالایی داشته باشد که در همین راستا بسترهای فراوانی برای ارتقای تحصیلی کارکنان و روحانیون فراهم شده است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار