بیانیه اداره کل حفظ آثار کرمان به مناسبت سالروز ورود آزادگان به کشور:

آزادگان موجب افتخار و آبرومندی ملت ایران در برابر دشمنان شدند

در بیانیه اداره کل حفظ آثار استان کرمان به مناسبت سالروز ورود آزادگان به کشور آمده است: آزادگان در دوران اسارت شرایط سختی را گذراندند، اما در عین حال با حفظ دین و اعتقادات و دلبستگی خود به اسلام، امام و انقلاب موجب افتخار و آبرومندی ملت خود در برابر دشمنان شدند.
کد خبر: ۴۱۰۸۴۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۷ - 15August 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمان، ضمن گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی و تبریک این روز به این عزیزان، بیانیه‌ای صادر کرد که در این بیانیه آمده است:

26 مرداد، یادآور سالروز ورود بزرگ مردانی به میهن اسلامی است که به عنوان مبلغان این نظام برای دفاع از اسلام و قرآن شکنجه‌های دشمن بعثی را در زندان‌های عراق تحمل کردند تا به همه جهانیان ثابت کنند که این آزار و اذیت‌ها کمترین خدشه‌ای به اراده آنان وارد نخواهد کرد.

نسل جوان و نوجوان این مرز و بوم، درس آزادگی، استقامت و ایستادگی در برابر ظلم و زیاده خواهی دشمنان را از شما عزیزان می آموزد که توانستید با اقتدار دوران دشوار اسارت را پشت سر گذاشته و برگی زرین دیگری از تاریخ مقاومت و سربلندی انقلاب اسلامی را در سایه توجهات مقام معظم رهبری امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) به ثبت برسانید.

ایران اسلامی با وجود رهبری حکیم و دانشمند هیچ ترس و واهمه ای از این دشمنان بدخواه ندارد و هیچ تهدیدی ملت ایران را شکست نخواهد داد که امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) خطاب به آزادگان فرمودند:‌ شما در دوران اسارت شرایط سختی را گذراندید، اما در عین حال با حفظ دین و اعتقادات و دلبستگی خود به اسلام، امام و انقلاب موجب افتخار و آبرومندی ملت خود در برابر دشمنان شدید.

امروز برای همه ملت‌های آزاده جهان نیز ثابت شده است که مقاومت و پایمردی ایران اسلامی چه در دوران پرافتخار هشت سال دفاع مقدس و چه در جبهه مقاومت به عنوان بهترین الگو، همراه و راهنما در برابر زورگویان و استکبار جهانی است.

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان کرمان با گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی و تبریک این روز به شما عزیزان و خانواده‌‌های صبور شما که رنج فراق را با گذشت و ایثار بر دوش کشیدند و لحظه‌ای خم به ابرو نیاوردند و موفقیت روزافزودن و سرافرازیتان را از پیشگاه خداوند خواستار است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار