برگزاری مسابقات فوتسال کارگران استان کرمان، یادبود شهید محمد جمالی

دومین مسابقات فوتسال قهرمانی یادبود شهید جمالی، شهید مدافع حرم به مناسبت بین کارگران کارخانه‌جات استان کرمان از 18 بهمن آغاز و تا 30 بهمن ادامه دارد.
کد خبر: ۴۱۱۳۷
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۲ - 15February 2015

برگزاری مسابقات فوتسال کارگران استان کرمان، یادبود شهید محمد جمالی

دبیر برگزاری مسابقات فوتسال قهرمانی کارگران استان کرمان در گفتگو با خبرنگار دفاع پرس در کرمان گفت: دومین مسابقات فوتسال قهرمانی یادبود شهید جمالی مدافع حرم به مناسبت گرامیداشت دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی بین کارگران کارخانهجات کرمان به میزبانی اداره کل تعاون کارو رفاه اجتماعی و همکاری اداره کل حفظ آثارو نشر ارزشهای دفاع مقدس کرمان در سالن شهدای کارگر کرمان  از 18 بهمن آغاز و تا 30 بهمن ادامه دارد.

منصور جمالی هدف از برگزاری این مسابقات را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانان ورزشکار کرمانی اعلام کرد و گفت: زنده نگهداشتن یاد شهدا و الگو قراردادن سیره شهدا در زندگی به خصوص در قشر ورزشکار اخلاق، گذشت و ایثار را آموزش میدهد.

وی ادامه داد: چهارتیم شرکت آلومینیوم هزار، روغن نباتی گلناز، کارخانه سیمان، صنایع لاستیک بارز به مرحله پایانی و رده بندی راه یافتند و در پایان مسابقات به سه تیم برتر علاوه بر اهدا جوائز، لوح تقدیر مزین به عکس شهید محمد جمالی مدافع حرم حضرت زینب(س) تقدیم خواهد شد.

لازم به ذکر است شهید محمد جمالی از یادگاران دوران هشت سال دفاع مقدس و از جمله فرمانده گردانها و فرمانده محورهای لشکر خط شکن ثارالله بود. وی بعد از جنگ تحمیلی در قرارگاه قدس سپاه در جنوب شرق به فعالیت مشغول بود و به عنوان داوطلب دفاع از حرم حضرت زینب سلام الله علیها به سوریه اعزام شد و در این راه به فیض عظمای شهادت نائل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار