رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع:

معنویت پشتوانه اقتدار دفاعی ایران است

حجت‌الاسلام آقاجانپور با بیان اینکه دشمن با توجه به اهمیت مساجد در صدد شکست این سنگر است، گفت: اقتدار دفاعی و بازدارندگی جمهوری اسلامی در گرو اقتدار معنوی و نماز است.
کد خبر: ۴۱۵۰۶۲
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۲ - 09September 2020

اقتدار دفاعی و بازدارندگی جمهوری اسلامی در گرو اقتدار معنوی استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‎‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید ضیاء الدین آقاجانپور» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در مراسم افتتاح دو نمازخانه­‌ سازمان اتکا با گرامی‌داشت یاد شهیدان، به افتتاح نمازخانه فروشگاه اتکا در مجاورت میدان شهدا اشاره کرد و اظهار داشت: این فروشگاه در مجاورت میدان شهدایی واقع شده است که قیام آن‌ها موجب پیروزی انقلاب اسلامی و سرنگونی نظام ستم‌شاهی شد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با اشاره به سخنان بنیان‌گذار انقلاب اسلامی که فرمودند «نهضت ما از مسجد آغاز شد و به پیروزی رسید»، گفت: مسجد سنگر است و هرچه داریم از برکت مساجد داریم و بر همین اساس دشمن با توجه به اهمیت مساجد درصدد شکست این سنگر است؛ چرا که اقتدار دفاعی و بازدارندگی جمهوری اسلامی در گرو اقتدار معنوی و نماز است.

وی ضمن اشاره به اهمیت نماز در جامعه اسلامی نقش مساجد را در تحکیم و توسعه اسلام و شعائر اسلامی مهم ارزیابی کرد و افزود: اقامه نماز در جامعه اسلامی به‌صورت فردی و جمعی خصوصاً در مساجد نقش مؤثری در بهبود زندگی معنوی خواهد داشت و لذا باید مساجد و به تبع آن فعالیت فرهنگی و تبلیغی در آن توسعه یابد.

حجت الاسلام آقاجانپور با اشاره به برگزاری عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالحسین (ع) در سطح شهرک‌های مسکونی وزارت دفاع در ایام محرم گفت: فرهنگ وزارت دفاع بر پایه معنویت‌افزایی و بصیرت است و این موضوع به انحای مختلف باید در تمام مراکز خدمات‌رسانی وزارت دفاع ازجمله فروشگاه‌های اتکا نیز تسری یابد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در ادامه ضمن بازدید از غرفه عفاف و حجاب فروشگاه اتکا بر تولید و عرضه چادر ساده، زیبا و مقرون به صرفه متناسب با شأن بانوان ایرانی و ترویج هرچه بیشتر عفاف و حجاب تأکید کرد.

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به افتتاح فروشگاه «مگاصیص» در ونزوئلا و بیان اینکه ما بنا بر اصل حمایت از مظلومیت که یک اصل قرآنی است عمل می‌کنیم، گفت: افتتاح این فروشگاه نمونه‌ای از اقتدار جمهوری اسلامی ایران را در برابر نظام سلطه به منصه ظهور گذاشت.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار