رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس خبر داد؛

برگزاری تجمع مردمی محکومیت اهانت به قرآن کریم و پیامبر اکرم(ص) در تبریز

حجت‌الاسلام «برگی» گفت: در پی اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم و پیامبر گرامی اسلام(ص) و اعلام انزجار و همچنین محکومیت این عمل وقیح، تجمع مردمی در تبریز برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۴۱۵۱۳۷
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۰ - 09September 2020

حجت‌الاسلام والمسلمین «رسول برگی»، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: در پی اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم و پیامبر گرامی اسلام(ص) و اعلام انزجار و همچنین محکومیت این عمل وقیح، تجمع مردمی در تبریز برگزار خواهد شد.

وی افزود: این تجمع مردمی و خودجوش، روز پنجشنبه 20 شهریورماه ساعت 17 در جوار مزار شهدای مدافع حرم وادی رحمت تبریز صورت خواهد گرفت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی تاکید کرد: هدف از برگزاری این تجمع در کنار مزار شهدای مدافع حرم، این است که نشان دهیم از حریم آل الله و اهل بیت با تمام وجود دفاع می‌کنیم، چنانکه شهدای مدافع حرم با تمام وجودشان از اهل بیت دفاع کرده و جان‌شان را در این راه وقف کردند.

برگی در پایان تاکید کرد: این اهانت برای اولین بار نیست که از سوی کشورهای غربی به ساحت مقدس اسلام انجام می‌گیرد، لذا باید عکس‌العمل مناسبی از سوی کشورهای مسلمان به این اهانت داده شود تا بدانند کتاب آسمانی خداوند و پیامبر گرامی‌اش همیشه خطوط قرمز مسلمانان بوده و خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار