چهل‌سالگی سرو/ وصیت‌نامه شهید «ابراهیم قناعت‌زاده»:

ابر قدرت‌های کوردل نمی‌دانند در مقابل چه کسی می‌ایستند

شهید «ابراهیم قناعت‌زاده» در قسمتی از وصیتنامه خود آورده است: این ابرقدرت‌ها می‌خواهند جلوی این قدرت الهی بایستند؛ ولی افسوس که این کور دلها نمی‌دانند مقابل چه کسی می‌ایستند.
کد خبر: ۴۱۵۵۰۴
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۵ - 13September 2020

ابر قدرت های کوردل نمی دانند در کقابل چه کسی می ایستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، «ابراهیم قناعت‌زاده» در 1336/10/2 در بوشهر دیده به جهان گشود و در دوم فروردین سال 1361 در منطقه شوش شهد شیرین شهادت را نوشید.

وصیتنامه شهید

بسم رب الشهداء والصدیقی

بنام خداوند بزرگ سخنم را آغاز می کنم، من ابراهیم قناعت‌زاده به شماره شناسنامه 394 تولد 1336 دی در بوشهر، با نام خدا حرکت می کنیم به جبهه حق علیه باطل و کفار بعثی عراق و دشمنان اسلام و مسلمین.

‌آرزوی من آرزوی تمام مردم ایران است، پیروزی ملت مسلمان ایران بر کفار بعثی عراق و بعد نهایت آرزوی من آرزوی مؤمنین که اگر خداوند مرا قابل بداند شهادت است.

خداوندا خودت شاهد هستی که من هیچ وقت نمی‌توانستم دروغ و یا حق کسی را بخورم، فقط از تو ای رب العالمین می‌ترسم.

خدایا به حرمت خون سالار شهیدان حسین ابن علی آرزوی من را برآورده کن.

من در تمام عمرم رنج بردم خودت شاهد بودی ولی باز امیدم از تو ناامید نشد حال، من حرکت می کنم برای رفتن به نقطه‌ای که کفار از خدا بی خبر تجاوز کرده‌اند.

‌به شهرهای وطنم این وطن اسلامی که بعد از 1400 سال حال می‌خواهد اسلام در آن پیاده شود؛ ولی چون این ابرقدرت ها می‌بینند به ضررشان هست به هر صورت می‌خواهند جلوی این قدرت الهی بایستند؛ ولی افسوس که این کور دلها نمی‌دانند مقابل چه کسی می ایستند.

‌می‌روم تا به اندازه توانائیم حق این مظلومان وطنم را از ظالمان زمان بگیریم، می روم تا با خون خودم ،تا با جان خودم این ملت مظلوم را از جور این جباران سرکش و یاغی زمان آزاد کنم.

خدایا قدرتی بوجود بیاور تا بتوانم به اندازه خودم دینم را به این ملت شهید پرور اداء نمایم.

در آخر از شما ملت مسلمان و قهرمان پرور ایران عاجزانه خواهش می کنم که پشتیبان ولایت فقیه باشید، امام را تنها نگذارید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها