چهل‌سالگی سرو/ فرمانده سپاه ناحیه بردسکن:

اعتماد به جوانان، راه برون رفت از مشکلات اقتصادی است

سرهنگ جنیدی با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس جوانان جنگ را اداره کردند و با کمترین امکانات و تجهیزات پیروز میدان شدند، گفت: امروز هم با اعتماد به جوانان می‌توانیم همانند دوران دفاع مقدس از مشکلات اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه دشمن عبور کنیم.
کد خبر: ۴۱۸۷۴۶
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۸ - 26September 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بردسکن، سرهنگ «علیرضا جنیدی» فرمانده ناحیه مقاومت سپاه بردسکن در جمع بسیجیان این شهرستان با گرامی داشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس اظهار داشت: دشمن تمام توان خود را به کار گرفت تا انقلاب اسلامی چهل سالگی خود را نبیند که این آرزو را به گور برد و ملت ایران نه تنها چهل سالگی انقلاب بلکه چهل سالگی دفاع مقدس را هم دید.

وی اقتدار انقلاب اسلامی را مرهون خون شهدا دانست و گفت: ایران اسلامی تنها کشوری‌ست که توانسته در منطقه استقلال و حاکمیت خود را حفظ کرده و اندیشه و مبانی فکری انقلاب را به تمام کشورهای جهان صادر کند.

فرمانده سپاه ناحیه بردسکن با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس جوانان جنگ را اداره کردند و با کمترین امکانات و تجهیزات پیروز میدان شدند، گفت: امروز هم با اعتماد به جوانان می‌توانیم همانند دوران دفاع مقدس از مشکلات اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه دشمن عبور کنیم.

جنیدی با گرامی داشت یاد و خاطره فرماندهان شهید تاثیرگذار دوران دفاع مقدس گفت: امروز و در دهه پنجم انقلاب با همان روحیه جهادی می‌توانیم با سپردن مسئولیت به جوانان در جهت آبادانی بیش از پیش ایران اسلامی گام برداریم.

وی در پایان تأکید کرد: مقاومت مردم در برابر زورگویی‌های دشمنان به سرکردگی آمریکا روز به روز دشمن را عصبانی‌تر می‌کند و با اظهارات نابخردانه خود در رسانه‌ها روز‌به‌روز قدرت پوشالی خود را نمایان می‌کند و ما بر این باوریم که تأسی به فرهنگ دفاع مقدس ایران اسلامی را در جنگ اقتصادی نیز پیروز خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار