فراخوان جشنواره اینترنتی داستان کوتاه کوتاه دفاع مقدس منتشر شد

فراخوان ششمین جشنواره اینترنتی داستان کوتاه کوتاه دفاع مقدس در دو بخش داخلی و خارجی منتشر شد.
کد خبر: ۴۱۹۸
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۲ - ۰۷:۵۷ - 06October 2013

فراخوان جشنواره اینترنتی داستان کوتاه کوتاه دفاع مقدس منتشر شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، ششمین جشنواره اینترنتی داستان کوتاه کوتاه دفاع مقدس در دو بخش داخلی و خارجی فراخوان داد و علاقهمندان برای شرکت در این جشنواره تا 27 آذرماه فرصت دارند آثار خود را ارسال کنند.

آثار ارسالی نباید بیش از 27 کلمه باشد و هر نفر تنها میتواند یک اثر منتشر نشده خود را ارسال نماید. همچنین اثر ارسالی نباید در جشنوارههای دیگر حائز رتبه شده باشد.

نحوه داوری به این صورت است که ابتدا داستانها توسط رئیس، مجری و طراح جشنواره گزینش و انتخاب میشوند و بعد به ترتیب ارسال در j-jang.blogfa.com و j-jang2.blogfa.com به نمایش گذاشته میشود تا در معرض داوری برخی از منتقدان و نویسندگان مطرح کشور قرار گیرند. سپس دو تن از داستانشناسان کشور که سابقه داوری در جایزههای معتبر کشوری را داشته باشند، نفر اول تا سوم و 7 تقدیری را معرفی میکنند.

نحوه ارسال آثار به این صورت است که داستانک باید در فایل word با قلم tahoma اندازه 12 تهیه و به همراه یک قطعه عکس و اسکن صفحه اول شناسنامه به نشانی dastanjang@gmail.com ارسال شود.

منتخب داستانکهای منتشر شده در وبلاگهای جشنواره، در قالب کتاب به چاپ میرسد و در برابر آن هیچ حق التالیفی پرداخت نمیشود. همچنین این کتاب در روز مراسم رونمایی خواهد شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار