رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

سبزجامگان نیروی انتظامی نماد امنیت، نظم و تعهد هستند

حجت‌الاسلام محمدحسنی در پیامی به مناسبت روز نیروی انتظامی تأکید کرد: سبزجامگان نیروی انتظامی، نماد امنیت، نظم، تعهد و خدمت هستند که با تلاش شبانه‌روزی خود موجب ایجاد امنیت کشور عزیزمان در ناامن‌ترین منطقه جهان شده‌اند.
کد خبر: ۴۲۰۲۱۵
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۷ - 04October 2020

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش روز نیروی انتظامی را تبریک گفتبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «عباس محمدحسنی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در پیامی به سردار سرتیپ «حسین اشتری» فرمانده ناجا روز نیروی انتظامی را تبریک گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر گرامی، سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری
فرمانده محترم نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

۱۳ مهرماه، روز تجلیل از مجاهدت، ایثار و تلاش همه‌جانبه جان‌برکفان نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت و تأمین آسایش و آرامش عمومی و فردی و پاسداری از ارزش‌های نظام اسلامی است.

سبزجامگان غیور و عزتمند نیروی انتظامی، نماد امنیت، نظم، تعهد و خدمت هستند که با تلاش شبانه‌روزی خود موجب ایجاد امنیت کشور عزیزمان در ناامن‌ترین منطقه جهان شده و نیروی انتظامیِ در تراز انقلاب اسلامی را به نمایش گذارده‌اند که بدون شک، این تلاش‌های اثرگذار همواره نزد خداوند باری‌تعالی ثبت و در ذهن ملت شریف ایران ماندگار خواهد بود.

رفتار غیر انسانی و وحشیانه پلیس در آمریکا که ملت‌های دنیا را متأثر کرده، نقش نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران که با مردم‌داری و حضور در کنار مردم عزیز به مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمن و هنجارشکنان و در راستای صیانت از حریم اخلاق و عفت جامعه و تأمین امنیت و آرامش مبتنی بر آموزه‌های اسلامی اقدام می‌کند را نمایان‌تر ساخته و این نیروی ارزشی را از نیرو‌های مشابه خود، حتی در کشور‌های مدعی دموکراسی، متمایز کرده است.

امروز که دشمنان در عرصه‌های مختلف، اعم از فضای مجازی و حقیقی به دنبال پیاده نمودن اهداف شوم خود و همچنین کشاندن جوانان به انحطاط هستند، اهمیت وجودی و اقدامات اثرگذار نیروی انتظامی در عرصه‌های گوناگون بیش از پیش احساس می‌شود.

اینجانب ضمن گرامیداشت و تبریک روز نیروی انتظامی به فرماندهی محترم نیروی انتظامی، رئیس محترم سازمان عقیدتی سیاسی ناجا حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین حاج سید علیرضا ادیانی دام عزه و رئیس محترم سازمان حفاظت اطلاعات سردار سرتیپ پاسدار محسن فتحی‌زاده و کارکنان خدوم این نیروی ارزشمند، یاد و خاطره شهدا و جانبازان نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران را گرامی می‌دارم و امیدوارم این روز آغازی بر تشریح خدمات مخلصانه آن نیرو برای مردم شریفمان باشد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران
عباس محمدحسنی

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار