سردار خراسانی در هم اندیشی جهادگران بسیجی

نگاه به مسیر ولایت و رهبری مهمترین راه یک بسیجی و جهادگر است

مسئول سابق بسیج سازندگی در چهارمین همایش جهادگران بسیجی گفت: نگاه به مسیر ولایت و رهبری یکی از اولین و مهمترین راه هایی است که یک بسیجی و جهادگر باید مد نظر خود قرار دهد.
کد خبر: ۴۲۰۹۲
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۳ - 27February 2015

نگاه به مسیر ولایت و رهبری مهمترین راه یک بسیجی و جهادگر است

به گزارش خبرنگار اعزامی دفاع پرس به طبس، مراسم اختتامیه چهارمین هم اندیشی جهادگران سراسر کشور صبح امروز در محل همایشهای شهر طبس برگزار شد.

سردار خراسانی اظهار داشت: در قرآن مجید کسی که عمل صالح انجام میدهد و مومن است همواره از او به نیکی یاد شده است و ایمان در قرآن بعد از عمل صالح آمده است و شما جهادگران نیز ایمان خود را به درستی با عمل صالحی که انجام میدهید نشان داده اید.

وی ادامه داد: استراتژی حرکت های بسیجی سازندگی در مناطق مختلف است که شما جهادگران آن را به خوبی به ظهور رسانده اید چرا که شما به عمل صالح در راه سازندگی ایمان دارید. فردی که در راه خدمت به خلق از منزل خارج می شود و جان خود را فدا می کند به درستی شهید در راه خداست.

مسئول سابق بسیج سازندگی چند نکته در ارتباط با معیارها و اهدافی که بسیجیان و جهادگران سازندگی باید داشته باشند تا از اهداف خود فاصله نگیرند را برشمرد و گفت: نگاه به مسیر ولایت و رهبری یکی از اولین و مهمترین راه های است که یک بسیجی و جهادگر باید مد نظر خود قرار دهد چراکه رهبر معظم انقلاب امروز پرچم دار جهان اسلام است و ما بسیجیان و جهادگران باید هم چون او در راه ولایت قدم برداریم.

وی ادامه داد: نگاه به درون هدف دیگری است که یک بسیجی می تواند با استمداد از آن به بهترین نحو به پیشرفت دست یابد. این همان مسیری است که امام خمین (ره) همواره پیش روی خود قرار می دادند و می فرمودند "کاری کنید که قدرت سراغ شما بیاید نه اینکه شما سراغ قدرت بروید"

در انتهای مراسم  چهارمین هم اندیشی جهادگران سراسر کشور لوح تقدیری به همت بسیج سازندگی تهیه به سردار خراسانی اهدا شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار