چهل‌سالگی سرو/ معرفی کتاب؛

«نقش کمک‌های مردمی در سال‌های دفاع مقدس به روایت اسناد مؤسسه خیریه انصارالحجه (عج) مشهد»

کتاب «نقش کمک‌های مردمی در سال‌های دفاع مقدس به روایت اسناد مؤسسه خیریه انصارالحجه (عج) مشهد» بیانگر عملکرد مؤسسه خیریه انصارالحجه (عج) در پشتیبانی جنگ به روایت اسناد است.
کد خبر: ۴۲۶۶۸۰
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۶ - 16November 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، کتاب ««نقش کمک‌های مردمی در سال‌های دفاع مقدس به روایت اسناد مؤسسه خیریه انصارالحجه (عج) مشهد» به نقش این مؤسسه در پشتیبانی از جنگ در سال‌های دفاع مقدس براساس اسناد پرداخته است.

این کتاب که به کوشش «فاطمه دانشور» تدوین شده با حمایت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی، توسط انتشارات یاران رضا (ع) به زیور طبع آراسته شده است.

نویسنده در مقدمه این کتاب آورده‌ است: با شروع جنگ تحمیلی، مؤسسه خیریه انصارالحجه (عج) مشهد با فراخوان عمومی و جمع­‌آوری و اعزام کاروان­‌های کمک‌­رسانی به جبهه­‌ها نقش مهمی برای پیروزی کشور در این هشت ساله ایفا کرد. این اثر چگونگی نقش­‌آفرینی مردم و مدیریت توانمند مؤسسه را به روش اسنادی بیان می­‌کند.

بخشی از کتاب

موقعی که جنگ شروع شد از خیریه کمک‌­های شایانی به سپاه، ارتش و ژاندارمری می‌بریدم، به طوریکه حدود 40 و یا 50 کامیون خواربار در کل دوران دفاع مقدس کمک‌­رسانی صورت گرفت. برای کمک­‌رسانی از جایی دستور نمی­‌گرفتیم و کمک­‌های ما مردمی بود و بین مردم و سپاه و ارتش توزیع می­‌شد.

کتاب «نقش کمک‌های مردمی در سال‌های دفاع مقدس به روایت اسناد مؤسسه خیریه انصارالحجه (عج) مشهد» در شمارگان 500 جلد در 136 صفحه با قطع وزیری به بهای 35 هزار تومان در سال 1399 چاپ شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار