سردار رضایی:

روز نیروی دریایی یادآور رشادت‎ها و ایثارگری‎های دریادلان است

جانشین فرمانده ناجا در دیدار با فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: روز نیروی دریایی یادآور رشادت‌ها، ایثارگری‌ها و از خودگذشتگی های دریادلانی است که قهرمانانه و جان برکف در دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی در برابر دشمن ایستادگی کردند.
کد خبر: ۴۲۷۷۶۴
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۶ - 22November 2020

روز نیروی دریایی یادآور رشادت‎ها و ایثارگری‎های دریادلان استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «قاسم رضایی» در آستانه هفتم آذر روز نیروی دریایی با امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفت‌وگو کرد.

سردار قاسم رضایی جانشین فرمانده ناجا در این دیدار ضمن تبریک روز نیروی دریایی گفت: روز نیروی دریایی یادآور رشادت‌ها، ایثارگری ها و از خودگذشتگی های دریادلانی است که قهرمانانه و جان برکف در دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و زنده نگه داشتن آرمان های امام راحل در برابر دشمن ایستادگی کردند.

در ادامه این دیدار امیر دریادار حسین خانزادی ضمن قدردانی از زحمات کارکنان ناجا عنوان کرد: مردم قدردان زحمات بی بدیل نیروی انتظامی هستند؛ امید است تعاملات نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با ناجا خصوصا در حوزه دریابانی بیش از گذشته برقرار باشد.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار