رئیس پلیس پایتخت در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح کرد؛

کاهش شایعات درباره کرونا در فضای مجازی/ فعالیت بخش «رصد فضای مجازی» در پلیس‌های تخصصی

سردار رحیمی گفت: با توجه به برخورد‌های صورت گرفته و نظارت‌هایی که پلیس فتا در فضای مجازی داشته، شایعات مرتبط با کووید ۱۹ بسیار کم شده است.
کد خبر: ۴۲۹۹۷۱
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۰۵:۱۶ - 06December 2020

کاهش شایعات درباره ویروس کرونا در فضای مجازی/ فعالیت بخش رصد فضای مجازی در پلیس‌های تخصصیسردار «حسین رحیمی» فرمانده انتظامی تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، در خصوص جرائم و شایعات مرتبط با ویروس کرونا در فضای مجازی اظهار داشت: با توجه به برخورد‌های صورت گرفته در این مدت و نظارت‌هایی که پلیس فتا در فضای مجازی داشته، خوشبختانه شایعات مرتبط با کووید ۱۹ بسیار کم شده است.

وی با بیان اینکه علاوه بر کنترل فضای مجازی توسط پلیس فتا این موضوع در دستور کار تمام پلیس‌های تخصصی قرار دارد، گفت: پلیس‌های تخصصی به تناسب نوع مأموریت خود در فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، یک بخش رصد فضای مجازی دارند.

رییس پلیس تهران بزرگ همچنین با اشاره به اقداماتی که از سوی پلیس مبارزه با مواد مخدر در فضای مجازی صورت گرفته است، افزود: با تلاش‌های صورت گرفته بیش از ۲۵ گروهی که در فضای مجازی فعال بوده و اقدام به خرید و فروش مواد مخدر می‌کردند با اقدامات اطلاعاتی و رصد شبانه‌روزی توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر شناسایی و دستگیر شد‌ند.

سردار رحیمی در بخش دیگری از این گفت‌وگو با بیان اینکه سه سال از پاکسازی محله‌های شوش و هرندی می‌گذرد، گفت: متأسفانه تا محل و پاتوق‌های فروشندگان و مصرف‌کنندگان مواد مخدر در این مناطق وجود دارد، مشکل این مناطق حل نمی‌شود.

رئیس پلیس تهران بزرگ خاطرنشان کرد: همین الان با اینکه پلیس کامل این مناطق را پاکسازی کرده است، اما هنوز خانه‌هایی در این مناطق وجود دارد که توزیع و مصرف مواد مخدر در آن‌ها صورت می‌گیرد و هنوز هیچ اقدامی از سوی دستگاه‌های متولی در این‌خصوص صورت نگرفته است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار