معاون قضایی دادستان کل کشور به دفاع‌پرس خبر داد؛

ارسال لایحه‌ اصلاح قانون مبارزه با مواد مخدر با هدف ضربه زدن به بنیان‌های مالی قاچاقچیان

عمرانی با اشاره به احصاء نواقص قانونی مبارزه با مواد مخدر گفت: در لایحه‌ای که در این زمینه به مجلس ارسال شده، بیشتر به بنیان‌های مالی قاچاقچیان اشاره شده است.
کد خبر: ۴۳۰۳۹۳
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۰۵:۱۸ - 08December 2020

ارسال لایحه‌ اصلاح قانون مبارزه با مواد مخدر با هدف ضربه زدن به بنیان‌های مالی فاچاقچیان«سعید عمرانی» معاون قضایی دادستان کل کشور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، درباره قوانین مربوط به برخورد با قاچاقچیان و خرده‌‌فروشان مواد مخدر اظهار داشت: نواقصی در خصوص برخورد با قاچاقچیان و خرده‌فروشان مواد مخدر وجود دارد که باید برطرف شود.

وی ادامه داد: طی شش ماه گذشته جلسات متعددی با حضور دستگاه‌های متولی برگزار شده که نواقص قانون احصا و در قالب لایحه‌ای به مجلس پیشنهاد شده است.

معاون قضایی دادستان کل کشور گفت: امیدواریم مسیر قانونی‌اش را در مجلس طی کند و تا قبل از پایان سال قانون جدیدی که بیشتر برای مبارزه با قاچاق مواد مخدر کمک‌کننده باشد، تصویب شود.

عمرانی عنوان کرد: در لایحه‌ای که ما پیشنهاد داده‌ایم، بیشتر به بنیان‌های مالی قاچاقچیان پرداخته‌ایم تا هدف قرار بگیرد؛ همچنین در این لایحه به مشکلات مربوط به معتادان متجاهر اشاره شده است تا این مشکلات حل شود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار