قدردانی رژیم صهیونیستی از حمایت‌های نظامی آمریکا

رئیس ستاد مشترک نیرو‌های مسلح آمریکا و همتای صهیونیست او در فلسطین اشغالی دیدار کردند و مقام اسرائیلی در این ملاقات، از حمایت‌های نظامی واشنگتن از تل‌آویو تشکر کرد.
کد خبر: ۴۳۲۱۲۴
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۸ - 18December 2020

رژیم صهیونیستی از حمایت‌های نظامی آمریکا تشکر کردبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «مارک میلی» رئیس ستاد مشترک نیرو‌های مسلح آمریکا به فلسطین اشغالی سفر و با مقام‌های ارشد رژیم صهیونیستی دیدار کرد.

به نوشته روزنامه صهیونیستی «جروزالم پُست»، عالی‌ترین مقام نظامی آمریکا پنجشنبه شب (دیشب) در فلسطین اشغالی در یک مراسم به مناسبت «عید حانوکا» شرکت کرد.

«مارک میلی» رئیس ستاد مشترک نیرو‌های مسلح آمریکا در این مراسم که با حضور «آویو کوخاوی» رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی برگزار شد، به مناسبت این عید یهودیان شمع روشن کرد.

«حانوکا» یا «عید اخلاص»، یکی از جشن‌های یهودیان است که هرساله به مدت هشت روز و تقریبا همزمان با ایام کریسمس برگزار می‌شود.

در بخشی از این مراسم در فلسطین اشغالی با حضور میلی و کوخاوی، رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی از همکاری‌ها و حمایت‌های نظامی آمریکا از این رژیم تشکر کرد.

کوخاوی گفت: «من خیلی خوشحالم که برای سومین بار در ارتش اسرائیل میزبان ژنرال میلی هستم و از او به خاطر سفرش و همچنین پیوند شجاعانه (بین دو ارتش) تشکر می‌کنم».

وی افزود: «پیوند نزدیک بین ارتش اسرائیل و ارتش آمریکا از اهمیت استراتژیک برخوردار است و در همکاری عملیاتی و فناوری (بین دو طرف) نمایان است؛ همکاری‌هایی که ارتش اسرائیل را هر روز در خاورمیانه قوی و قوی‌تر می‌کند».

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار