سردار حسین ساجدی نیا در نشست خبری:

مسئولین با ایجاد کمپ های مناسب در امنیت شهروندان سهیم شوند/ 36 میلیارد تومان جریمه ی داروهای خارجی باند قاچاق دارو شد

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ گفت: من از مسئولین می خواهم تا با همکاری خود دربه وجود آوردن کمپ های مناسب برای معتادان امنیت بیشتری را برای مردم به ارمغان بیاورند .
کد خبر: ۴۳۷۱
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۸ - 09October 2013

مسئولین با ایجاد کمپ های مناسب در امنیت شهروندان سهیم شوند/ 36 میلیارد تومان جریمه ی داروهای خارجی باند قاچاق دارو شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار حسین ساجدی نیا فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ در نشست خبری ارتباط مسئولین ناجا با مردم که در مرکز نظارت همگانی 197 ناجا برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به هفته ی نیروی انتظامی و طبق روال هر ساله که فرماندهان ناجا با مردم ارتباط مستقیم دارند، بنده از ساعت 8 و سی دقیقه صبح امروز تا کنون بیش از 550 نفر مراجعه کننده داشته ام.

وی افزود: بیشترین مراجعات در مورد ترخیص خودرو بوده است، اما نکته قابل اهمیت برای بنده این بود که امسال نسبت به سال گذشته بیشتر مراجعات درخواست بحث امنیت محله محوری و قدردانی مردم از نیروی انتظامی بود و این یعنی اینکه پلیس به خوبی کار خود را انجام داده است که امیدواریم بتوانیم به وظیفه خود به خوبی عمل کنیم.

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ عملکرد یک سال گذشته و نیمه اول سال جاری نیروی انتظامی را مورد ارزیابی قرارداد و گفت: ما به جد پیگیر طرح پلیس محله محور هستیم تا با ایجاد امنیت به درخواست مردم جوابی درست بدهیم. در سال گذشته جمع آوری معتادان در چند مرحله، برخورد  با ارازل و اوباش، دستگیری سارقین، جمع آوری خورده فروشان مواد مخدر در مناطق مرکزی و حاشیه ای شهر، کشف 13 تن مواد مخدر در تهران از جمله اقدامات نیروی انتظامی بوده است.

سردار ساجدی نیا تصریح کرد: خداروشکر ما دیگر در تهران اراذل و اوباش درجه ی یک نداریم و مردم به خوبی این را فهمیده اند، حتی اگر کسی هم بخواهد رفتاری نامناسب داشته باشد ظرف مدت کمتر از 24 ساعت با او برخورد خواهد شد، امیدوارم تا امنیت در تهران بزرگ را با یاری مردم فهیم داشته باشیم.

وی در حوزه سرقت های صورت گرفته در تهران افزود: در بحث خفت گیری، کیف قاپ ها کارهای بسیاری انجام شده است، در تهران ما سرقت های کلان خیلی کم داریم بیشتر سرقت ها به خورده سرقت ها خلاصه می شوند مانند سرقت لوازمات منزل یا سرقت لوازمات خودرو که این ها هم برمی گردد به همان موضوع معتادان که من از مسئولین می خواهم تا با همکاری با هم و به وجود آوردن کمپ های مناسب برای معتادان به این امر هم خاتمه دهیم و امنیت بیشتری را برای مردم به ارمغان بیاوریم .
 

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ با تشکر از صدا و سیما در بحث آموزش های مردمی اظهار داشت: صدا و سیما می تواند بهترین گزینه برای انتقال درس های آموزشی به مردم باشد تا با آگاهی های لازم مردم را هوشیار کرده و این سرقت های خورد را نداشته باشیم و یک درخواست هم از مردم دارم تا با همکاری های لازم با نیروی انتظامی باعث ایجاد امنیت بیشتر در شهر شوند.

وی به کشفیات مواد مخدر نیروی انتظامی پرداخت و عنوان کرد: خوشبختانه طی امسال یک باند 3 تن و یک باند 5 تن مواد مخدر را دستگیر کرده ایم؛ به جز باندهای مواد مخدر باندهای سارقین، باندهای افراد زورگیر که 37 نفر بودند و 7 نفر از آنها به جرم استفاده از سلاح های سرد و ضرب و شتم محارب هم شناخته شدند، باند جاعل سند نمره خودرو که 36 نفر دستگیر شده و بیش از 110 خودرو هم ضبط کردیده است و از همه مهمتر دستگیری باند قاچاق دارویی که اخیرا اتفاق افتاد که محموله ای 109 تنی کشف شد و حدود 36 میلیارد تومان جریمه ی داروهای خارجی این باند گزارش شده است.

سردار ساجدی نیا در پایان اظهار داشت: امسال توانستیم طی عملیات های گوناگون در ناصر خسرو، محدوده بازار مروی و چند محله دیگر افراد متخلف را شناسایی  کرده و این محله ها را نیز پاکسازی کنیم و مهمترین مساله که حفظ امنیت و جان مردم است را به جد پیگیری خواهیم کرد، امیدوارم بتوانیم پاسخگویان خوبی به مردم باشیم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار