فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان عنوان کرد؛

کشف بیش از ۱.۵ تُن مواد مخدر از مخفیگاه قاچاقچیان

سردار طاهری از کشف بیش از یک و نیم تن مواد مخدر توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سیستان و بلوچستان خبر داد.
کد خبر: ۴۴۰۵۸۵
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۸ - 02February 2021

کشف بیش از ۱.۵ تُن مواد مخدر از مخفیگاه قاچاقچیانبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «احمد طاهری» فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در تشریح این خبر اظهار داشت: تکاوران پلیس استان در راستای مقابله و برخورد با قاچاقچیان و سوداگران مرگ، از قاچاق مواد مخدر توسط سوداگران در جنوب استان که قصد انتقال محموله مواد افیونی را از شهرستان‌های «سراوان، هیرمند و مهرستان» به استان و سپس به مرکز کشور داشتند، مطلع شدند و اقدامات گسترده اطلاعاتی و انتظامی را برای شناسایی عاملان و کشف مواد مخدر به مرحله اجرا گذاشتند.

وی افزود: در این رابطه مأموران انتظامی این شهرستان‌ها با هدایت اطلاعاتی و فنی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان محل تحرک و تردد قاچاقچیان را تحت نظر و رصد خود قرار دادند و موفق شدند به سرنخ‌هایی برای شناسایی قاچاقچیان برسند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در نهایت مأموران پس از چند روز کار گسترده انتظامی و به‌صورت شبانه، ضمن حضور در محل و مخفیگاه قاچاقچیان با سوداگران مرگ درگیر شدند که پس از ساعتی درگیری، قاچاقچیان عرصه را بر خود تنگ دیده و به سمت مناطق صعب‌العبور متواری شدند. مأموران در پاک‌سازی از محل و بازرسی چهار دستگاه خودروی قاچاقچیان، موفق به کشف یک تُن و ۶۵۶ کیلو و ۶۸۰ گرم مواد مخدر شامل یک تُن و ۲۹۳ کیلو و ۳۸۰ گرم تریاک و ۳۶۳ کیلو و ۳۰۰ گرم حشیش شدند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه دو نفر از سوداگران مرگ در عکس‌العمل سریع مأموران دستگیر شدند، بیان کرد: تلاش برای دستگیری دیگر قاچاقچیان به طور جد در دستور کار مأموران انتظامی استان قرار دارد.

سردار طاهری در پایان با اشاره به موفقیت‌های اخیر پلیس سیستان و بلوچستان در کشف و انهدام باند‌های بزرگ مواد مخدر در استان، خاطرنشان کرد: مبارزه با سوداگران مرگ به‌صورت ویژه در دستور مأموران انتظامی استان بوده و به قاچاقچیان و سوداگران مرگ در این استان به هیچ وجه اجازه نخواهیم داد که فعالیت و یا تحرکی را انجام دهند. پلیس استان به طور جد در مقابله با این پدیده خانمان‌سوز ایستاده است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها