رویکرد جدید بخش صنعت در دهمین جشنواره فجر

بخش صنعت با رویکردی جدید و ارائه فناوری‌های سال ۲۰۲۱ در دهمین جشنواره فجر شرکت می‌کند.
کد خبر: ۴۴۰۷۴۷
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۶ - 03February 2021

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، «نیک طبع» دبیر بخش صنعت دهمین جشنواره مد و لباس فجر اظهار داشت: تمام فناوری‌های نوین حوزه صنعت را هر سال برای طراحان در جشنواره به نمایش می‌گذاریم تا حوزه مد و لباس بتواند علاوه بر کیفیت ارتقاء نیز پیدا کند.

وی در ادامه افزود: ارتباط طراحان با بخش صنعت باعث شد که صنعت با تمام قوا سعی کرده نیاز‌های طراحان را برآورده و در جشنواره‌ها نیز آن‌ها را به نمایش بگذارد، نیازهایی، چون پارچه، نخ، ملحقات (اکسسوری) ماشین آلات و. را برآورده نماید.

نیک طبع افزود: امسال هم در بخش صنعت ۳۰ نفر برای دریافت غرفه ثبت نام کرده‌اند که در این جشنواره وسایل جدید را به طراحان معرفی نمایند تا برای کارآفرینی طراحان مفید واقع شود.

دبیر صنعت دهمین جشنواره مد و لباس فجر افزود: بخش صنعت ماشین آلات دوخت و دوز، تجهیزات جدید و همچنین فناوری‌های سال ۲۰۲۱ را در دهمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر برای طراحان و علاقمندان این حوزه به نمایش می‌گذارد.

وی در پایان با بیان اینکه این حوزه در نظر دارد از پدیده‌های جدیدی در این جشنواره رونمایی کند، گفت: این پدید‌ها با موضوع فن بازار ارائه خواهد شد. در فن بازار راهکار‌های عرضه محصول، ملحقات قوی و تمام ملزوماتی که حتی تاکنون دیده نشده در دهمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر رونمایی خواهد شد.

انتهای پیام/ ۱۲۱

نظر شما
پربیننده ها